وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خسرو حیدری: مظلومی گفت با یک چشم بهتر بازی می‌کنی

خسرو حیدری: مظلومی گفت با یک چشم بهتر بازی می‌کنی/ دروغ است، در چشم‌ام چای نریختم/ دقیقه 10 از بازی کردن پشیمان شدم

قرار نبود بازی کنم و حتی تیم ما قبل از بازی با 12بازیکن تمرین کرد. من حتی در دقیقه 10 از بازی کردن پشیمان شدم ولی به مرور زمان دیدم بهتر شد

خسرو حیدری هافبک راست استقلال در شرایطی مقابل ذوب آهن به میدان رفت که چشم‌اش عفونت کرده بود و قرار نبود در این دیدار بازی کند. خسرو در مورد مشکل چشمش حرف‌های جالبی می‌زند. او در مورد این موضوع و همچنین برد استقلال مقابل استقلال به سوالات سایت گل پاسخ می‌دهد.

ضیه عفونت چشم توچیست، این مشکل از کجا شروع شد؟

نمی‌دانم چرا بعد از بازی با بحرین چشم من عفونت کرد و بعد از اینکه به استخر رفتم بدتر شد. فکر نمی‌کردم چیز مهمی باشد ولی قبل از این بازی اصلا دید خوبی نداشتم و قرار نبود بازی کنم.

چرا به یکباره بازی کردی؟

گفتم که قرار نبود بازی کنم و حتی تیم ما قبل از بازی با 12بازیکن تمرین کرد. من حتی در دقیقه 10 از بازی کردن پشیمان شدم ولی به مرور زمان دیدم بهتر شد.

می‌گویند چشم‌ات را با چای شستی درست است؟

خیر، دروغ است. من این کار را اصلا انجام ندادم و زیرنظر پزشک متخصص بود. من حتی قبل از بازی هم با پزشک صحبت کردم. من با فرهاد  مجیدی هم اتاق بودم و او مدام به من می‌گفت که بازی کنم.

الان اوضاع تو چطور است؟

باید دارو مصرف کنم تا درست شود. در یک صحنه ماهینی دستش را به صورت من زد و شانس آوردم که دست او به آن سمتی که چشم‌ام عفونت کرده بود نخورد.

برخی معتقدند او تو را از قصد زد؟

فکر نمی‌کنم اینطور باشد و ماهینی پسر خوبی است. من در آن لحظه سر توپ زدم و دست ماهینی به صورتم خورد.

ثل اینکه پرویز مظلومی هم خیلی دوست داشت بازی کنی؟

به هر حال خوشحالم که بازی کردم و استقلال هم در مجموع خوب بازی کرد. باور کنید که در این بازی 40درصد بیشتر دید نداشتم و حتی مظلومی به من گفت که با یک چشم بهتر بازی می‌کنی. آقای فتح‌الله‌زاده هم این حرف را زد و گفت که به جای 5نفر دویدی.

رد فوق‌العاده‌ای بود، نه؟

بله. ذوب آهن یک تیم پرمهره است که بازیکنان خارجی خوبی هم دارد ولی ما توانستیم هم خوب دفاع کنیم و هم خوب حمله کنیم. حالا که به صدرجدول آمدیم امیدوارم دیگر پایین نیاییم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد