وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

کیانوش رحمتی: باید 4 گل به ذوب آهن می‌زدیم

کیانوش رحمتی: باید 4 گل به ذوب آهن می‌زدیم/ دستور مظلومی پرس از یک سوم میانی ذوب آهن بود

ذوب آهن تیم بسیار بزرگی است و قصد بی‌احترامی به این تیم ندارم ولی باید با 4گل آنها را شکست می‌دادیم. البته باید بگویم که ذوب آهن هیچ وقت دنبال ضدفوتبال و مسائل حاشیه‌ای نداشت

کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال معتقد است که تیمش برد بسیار باارزشی را در اصفهان به دست آورد. او در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در این خصوص می‌گوید:«بعد از دو هفته که نتیجه نگرفتیم توانستیم تیم بزرگی را ببریم و برد بسیار باارزشی بود. ما تیم بسیار پرقدرتی را شکست دادیم و ذوب آهن 90دقیقه مسلط بازی کرد. ما سعی کردیم منطقی بازی کنیم و دنبال بازی احساسی نباشیم. ما نباید به ذوب آهن فضا می‌دادیم و در نیمه اول منتظر ضدحملات بودیم که خدا را شکر دو گل زدیم.»مظلومی از بازیکنان استقلال بابت از دست دادن موقعیت‌ها گلایه کرده است. کیانوش در این مورد می‌گوید:« ذوب آهن تیم بسیار بزرگی است و قصد بی‌احترامی به این تیم ندارم ولی باید با 4گل آنها را شکست می‌دادیم. البته باید بگویم که ذوب آهن هیچ وقت دنبال ضدفوتبال و مسائل حاشیه‌ای نداشت.»
 رحمتی در پاسخ به این سوال که قبل از بازی راهکار مظلومی برای شکست دادن ذوب آهن چطور بود، خاطرنشان می‌کند:« او به ما گفت که در یک سوم میانی حریف پرس کنیم چون واقعا ذوب آهن هافبک‌های بسیار خوبی دارد. ما نهایت تلاش خود را انجام دادیم و خوشحالم که سه امتیاز مهم گرفتیم. اگر امسال آرامش و تمرکز داشته باشیم بدون شک قهرمان خواهیم شد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد