وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

قربانی:با دل و جان برای استقلال بازی می کردم

قربانی:با دل و جان برای استقلال بازی می کردم

دافع تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال دربی را از پرسپولیس برد اما بازی با سایپا فرق دارد.


   به نقل از سایت باشگاه سایپا، پیروز قربانی در مورد دیدار دوشنبه آینده با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی برابر استقلال داریم. حریف تیم بزرگی است اما سایپا هم یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتر ایران است. در این بازی بازیکنان جوان سایپا حقانیت خود را ثابت می‌کنند.

وی در مورد اینکه دربی پایتخت را دیده است یا نه گفت: من بازی استقلال برابر پرسپولیس را دیدم. حق استقلال پیروزی در آن بازی بود ولی دیدار با سایپا با مسابقه با پرسپولیس فرق می‌کند و ما برای انجام یک بازی خوب به مصاف استقلال خواهیم رفت. در بازی با استقلال بزرگی تیم سایپا را نشان خواهیم داد.

قربانی در مورد نقطه قوت و ضعف استقلال گفت: مربیان ما استقلال را به خوبی آنالیز کرده‌اند و به نقاط ضعف و قوتش آگاهی دارند و قطعا پیش از بازی آنها را به بازیکنان گوشزد می‌کنند. البته این واقعیت است که استقلال بازیکنان با کیفیتی در دفاع، هافبک  و خط حمله دارد اما ما هم در این بازی قدرت خود را به نمایش می‌گذاریم.

وی در مورد حضور تماشاگران استقلال در این بازی گفت: بازیکنان سایپا بزرگ و با تجربه هستند و تحت تاثیر جو قرار نمی‌گیرند و قدرت خود را به رخ خواهند کشید.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه فکر می‌کند طرفداران این تیم چه برخوردی با او داشته باشند گفت: همواره برای هواداران استقلال احترام قایل هستم و آنها به خوبی می‌دانند در زمان حضورم در این تیم با دل و جان برای استقلال بازی کرده‌ام و آنها نیز این مسایل را به خوبی درک می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد