وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

کی‌روش خیالش از رحمتی راحت است

والی‌زاده:

کی‌روش خیالش از رحمتی راحت است

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش چون خیالش از سیدمهدی رحمتی راحت است و برای پشتوانه‌سازی چند دروازه‌بان جوان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.  

 

خسرو والی‌زاده درباره علت دعوت نشدن سیدمهدی رحمتی به اردوی دو روزه تیم ملی گفت: رحمتی به طور قطع دروازه‌بان اول تیم ملی است، بنابراین کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران خواسته تا به منظور پشتوانه‌سازی برای دروازه‌بانی تیم ملی چند جوان را در کنار علیرضا حقیقی دعوت کند. این برنامه دو روزه برای سنجش وضعیت تعدادی از نفرات قدیمی تیم ملی و آزمایش چندین بازیکن جدید است.


 وی افزود: اگر برنامه مسابقات تغییری نمی‌کرد کی‌روش قصد داشت از تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و شاهین هم بازیکنانی را دعوت کند که شاید در آن صورت یکسری از دعوت‌شدگان فعلی، دعوت نمی‌شدند.


 والی‌زاده تاکید کرد: لیست اعلام شده فعلی تنها برای برنامه دو روزه 28 و 29 شهریور است و برای مسابقه تدارکاتی چهاردهم مهر که تمرینات تیم ملی دهم مهر آغاز می‌شود، لیست جدیدی از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام خواهد شد.


 مدیر رسانه‌ای تیم ملی با بیان اینکه کی‌روش هنوز موافقت خود را برای بازی تدارکاتی با تیمی متشکل از بازیکنان خارجی لیگ اعلام نکرده است، گفت: نتیجه پیشنهاد عباس ترابیان سرپرست تیم ملی در این باره پس از بررسی و موافقت کی‌روش اعلام می‌شود. با توجه به اینکه همه تیم‌های عربی در زمان فوق برنامه‌ریزی داشته‌اند، این پیشنهاد راهگشا مطرح شده است. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد