وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جلوی تراکتورسازی زیبا بازی کردیم اما کسی نگفت

پرویز مظلومی : نتیجه برای ما مهم است / شکست در دربی مانند زلزله مخرب است ! / جلوی تراکتورسازی زیبا بازی کردیم اما کسی نگفت 

می گویند محسن قهرمانی که یکی از بهترین داوران ایران است، استقلالی است ! اگر او دوست بدن ساز تیم ما است بدنساز ما نیز سال گذشته در پرسپولیس بوده است. این حرف‌ها توهین به داوری است 

 

 سایت گل - سرمربی تیم استقلال بعدازظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه شکرت کرد . مظلومی در ابتدای حضورش در سالن کنفرانس با برخورد احترام برانگیز حمید استیلی روبرو شد . سرمربی قرمزها به نشانه احترام به پیشکسوت خود شانه های مظلومی را بوسید .

پرویز مظلومی در ابتدای صحبتهایش سعی کرد تا حدودی تیتریک روزنامه استقلال جوان و برخی مصاحبه های بازیکنان تیمش را درباره ضعیف خواندن پرسپولیس جبران کند : ما احترام خاصی به حریف دیرینه‌مان قائل هستیم و در عین این‌که با آن‌ها رقیبیم دوست نیز هستیم. هواداران دو تیم نیز با یکدیگر دوست هستند. فقط در زمین فوتبال و در رقابت با یکدیگر برای پیروزی می‌جنگیم. 

سرمربی استقلال البته به هواداران پرسپولیس هم احترام گذاشت و تاکید کرد : در چند داربی گذشته برنده‌های واقعی بازی هواداران بوده‌اند. حال ممکن است گاهی اتفاق حاشیه‌ای نیز بیفتد اما بسیار جزیی است. هواداران تمام شئونات اخلاقی را رعایت می‌کنند. به عنوان نمونه سال گذشته ما هر دو بازی رفت و برگشت را پیروز شدیم ولی هواداران پرسپولیس هیچ حاشیه‌ای ایجاد نکردند. امیدوارم امسال نیز تماشاگران مثل گذشته اجازه بدهند که بازی زیبایی انجام شود تا اگر تیمشان هم باخت لااقل از بازی تمیشان لذت برده باشند.  

او در ادامه شرایط تیمش را برای بازی روز جمعه مطلوب توصیف و خاطر نشان کرد: این‌که در بازی با پرسپولیس با چه سیستمی بازی کنیم مهم نیست بلکه این چینش نفرات است که اهمیت دارد. ممکن است یک تیم با سیستم هجومی 4-3-3 به میدان برود ولی نفراتش همه دفاعی باشند. در این صورت دیگر این سیستم هجومی نخواهد بود.

مظلومی باز هم یادآور شد که پرسپولیس را به خوبی می شناسد : ما تمام بازی‌های پرسپولیس را در لیگ یازدهم آنالیز کرده‌ایم و تمام کارهای گروهی و تاکتیکی تیشمان را می‌شناسیم و حتی تا حدودی می‌دانیم ترکیب آن‌ها در بازی جمعه چه خواهد بود. البته نمی‌توانم به نقاط ضعف پرسپولیس در اینجا اشاره کنم بلکه نقاط ضعف حریف را در زمین بازی نشان خواهیم داد.

خبرنگاری از او پرسید آیا در پرسپولیس در جاسوس دارید که می گویید ترکیب این تیم را می دانید :‌ جاسوس نداریم اما می‌دانیم آن‌ها چگونه بازی می‌کنند. این را نیز بگویم که ما نفراتی در اختیار داریم که داربی را برای ما در بیاورند!

سرمربی استقلال توضیحاتی هم درباره بازی علی کریمی در پرسپولیس ارائه داد : در تیم ما 10بازیکن در کنار مجیدی بازی می‌کنند که باعث می‌شوند او شاخص شود. وضعیت کریمی در پرسپولیس نیز به همین صورت است اگر این دو در کار گروهی تیم حضور پیدا کنند حتما ستاره‌های بازی خواهند بود. البته ما نیز راه حل‌هایی داریم که با استفاده از آن‌ها کریمی را مهار خواهیم کرد.

مظلومی البته نتوانست دلخوری خود را بابت شایعاتی که درباره قضاوت محسن قهرمانی در دربی مطرح شد را پنهان کند : صحبت درباره داور جزو وظایف ما نیست ولی تعجب می‌کنم که چرا در چند روز گذشته برخی اصرار داشتند که بگویند محسن قهرمانی که یکی از بهترین داوران ایران است، استقلالی است. اگر او دوست بدن ساز تیم ما است بدنساز ما نیز سال گذشته در پرسپولیس بوده است. این حرف‌ها توهین به داوری است برای ما فرقی نمی‌کند که داور داربی که باشد و ما تمرکزمان را روی مسائلی جز داوری معطوف می‌کنیم. ما فقط دعا می‌کنیم تیم داوری اشتباه تاثیرگذاری به ضرر هیچ یک از دو تیم نداشته باشد.

سرمربی استقلال با کنایه به بازی خوب تیمش مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و درباره عواقب شکست در دربی گفت : داربی با بازی‌های دیگر بسیار فرق می‌کند نتیجه این بازی برای مردم مهمتر از نوع بازی است و به دلیل پیامدهای بعد از بازی نتیجه ما هم خیلی مهم است. اولویت اول ما کسب نتیجه است و در کنار آن سعی می‌کنیم بازی خوب هم انجام دهیم.در برابر تراکتورسازی نیز هیچ کس از بازی خوب ما صحبت نکرد و فقط گفتند استقلال باخت و کلی حاشیه برای ما درست شد.

مظلومی ادامه داد: شرایط برای ادامه‌ی فصل برای تیمی که در داربی شکست می‌خورد بسیار سخت می‌شود اما ما برای قهرمانی راه طولانی در پیش داریم. ما برای ادامه کار هدف‌گذاری کرده‌ایم. هدف اول ما پیروزی در داربی و بعد از آن کسب قهرمانی. تیم‌های بزرگ دنیا نیز بدون شکست قهرمان نمی‌شوند باختن یک بازی دلیل بر قهرمان نشدن نیست.البته تمام شکست‌ها تبعاتی دارند که تبعات شکست برابر پرسپولیس مثل زلزله مخرب است.

او درباره‌ی حضور جاسم کرار در تیمش و عملکرد ضعیف او در برابر تراکتورسازی تاکید کرد: در بازی گذشته به او کم لطفی کردیم که او را به میدان فرستادیم. او پس از بازگشت از عراق به شدت بیمار بود ولی ما از نظر بازیکن در مضیقه بودیم من با او صحبت کردم و از انگیزه زیاد او برای بازی با تراکتور سازی پی بردم.کرار آنچه از او خواسته بودم انجام داد اما در کار گروهی نتوانست حضور فعالی داشته باشد که باعث دلخوری تماشاگران از او شد. او بازیکن تاثیرگذاری است که در یک لحظه می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

مظلومی در پایان گفت: ‌ولیدعلی دیر به ما ملحق شده است و ممکن است در بازی فردا از او استفاده نکنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد