وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

اخبار کوتاه از اردوی آبی پوشان قبل از دربی 71

اخبار کوتاه از اردوی آبی پوشان قبل از دربی 71  

شایعه حضور یا عدم حضور اولادی در دربی 71، کادرفنی استقلال را به این موضوع کنجکاو کرده است.

 


تیم استقلال فردا با پیراهنی که با ترکیب رنگ‌های آبی و مشکی طراحی شده در دربی هفتاد و یکم به مصاف پرسپولیس می‌رود.

* پژمان منتظری که حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون حضور و یا عدم حضور او در مسابقه فردا شنیده می‌شود با نظر کادر فنی این تیم در ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

*‌علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال امشب راهی اردوی آبی‌پوشان خواهد شد و با بازیکنان این تیم به صحبت خواهد پرداخت.

* اعضای تیم استقلال از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه دستگردی آخرین تمرین خود را پیش از رویارویی با پرسپولیس انجام خواهند داد.

* استیو اولد، مدافع نیوزلندی که 3 روز پیش برای تست فنی در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد در آستانه بازی با پرسپولیس مورد تأیید کادر فنی این تیم قرار نگرفت و راهی کشورش شد.

* اعضای تیم استقلال از شب گذشته در هتل آکادمیک اردوی خود را قبل از بازی با پرسپولیس برگزار کردند.

* کادر فنی تیم استقلال با وجود اظهار نظر حمید استیلی، سرمربی پرسپولیس مبنی بر عدم حضور اولادی در دربی همچنان به دنبال پیگیری این مسئله هستند که آیا این بازیکن در مقابل استقلال شرایط بازی کردن دارد و یا اینکه نمی‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

*‌از تیم استقلال فریدون زندی تنها غائب آبی‌پوشان خواهد بود و نمی‌تواند در لیست 18 نفره این تیم برای بازی فردا حضور داشته باشد.

* اعضای تیم استقلال فردا پس از صرف صبحانه جلسه‌ای را برای معرفی ترکیب و همچنین لیست 18 نفره برگزار می‌کنند. قرار است آبی‌پوشان ساعت 16 وارد ورزشگاه آزادی شوند و برای مسابقه آماده خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 فردا و از هفته هفتم لیگ برتر دور یازدهم از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌روند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد