وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

زندی: مقابل پرسپولیس اشتباه نمی‌کنیم

زندی: مقابل پرسپولیس اشتباه نمی‌کنیم 

هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال گفت: بی صبرانه منتظر آغاز دربی و نمایش قدرتمندانه تیمم هستم و مطمئنم بازیکنان یکی از با کیفیت ترین بازی های خود را انجام می دهند. 

 

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریدون زندی هافبک تیم فوتبال استقلال که همچنان مصدوم است و به گفته خودش به دربی هم نمی رسد، اظهار داشت: بازی با تراکتورسازی واقعا دراماتیک تمام شد. در مجموع بازی برابری بود، ولی حریف از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و برنده بازی شد. فکر می کنم تیم ما در فاز دفاعی تمرکز لازم را نداشت و بدشانس هم بود. در هر صورت در لیگ برد و باخت وجود دارد، ولی مهمتر از آن کسب عنوان قهرمانی است که امیدوارم در نهایت به آن دست یابیم.

وی ادامه داد: باید تراکتورسازی را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را معطوف پرسپولیس کنیم. مقابل این تیم اشتباه نخواهیم کرد. از صمیم قلب متاسفم که این بازی را از دست داده ام، اما بی صبرانه منتظر آغاز بازی و نمایش قدرتمندانه استقلال هستم و مطمئنم بچه ها یکی از بهترین و با کیفیت ترین بازی های خود را انجام می دهند.

هافبک مصدوم استقلال گفت: پیش بینی نتیجه کار سختی است، اما فراموش نکنید استقلال تیم دوم جدول بوده و امسال یکی از بهترین های لیگ برتر است و برای موفقیت در هر سه جام در نهایت آمادگی قرار دارد.

زندی در انتها عنوان کرد: مصدومیتم هر روز بهتر می شود. در حال حاضر بدون هیچ مشکلی راه می روم و وزنه می زنم و به زودی آماده حضور در تمرینات خواهم شد. در هفته های اخیر از حضور هواداران در ورزشگاه انرژی مثبت زیادی گرفتم و انگیزه ام برای حضور در میادین چند برابر شده است 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد