وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

بعضی‌ها می‌خواهند باخت به تراکتور را بزرگ کنند

تیموریان: کریمی خطرناکترین بازیکن پرسپولیس است/ بعضی‌ها می‌خواهند باخت به تراکتور را بزرگ کنند/ استرس ندارم  

من برای اولین‌بار حضور در این بازی را تجربه خواهم کرد. البته زمانی که در بولتون بازی می‌کردم دربی مقابل تیم‌هایی مثل منچستر و ویگان را تجربه کردم

سایت گل ـ آندرانیک تیموریان هافبک دفاعی استقلال روز جمعه اولین حضور خود را در دربی تهران تجربه خواهد کرد. او معتقد است که این دیدار به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز روز بازی مشخص می‌شود. آندو در مورد این دیدار به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

نظرت در مورد بازی روز جمعه چیست؟

به نظر من بازی سختی است. پرسپولیس با جذب چند بازیکن جدید نسبت به سال گذشته قوی‌تر شده و شرایط خوبی دارد. من امیدوارم بازی بدون حاشیه‌ای را شاهد باشیم و تماشاگران هم لذت ببرند. فکر می‌کنم هر تیمی که باهوش‌تر باشد پیروز این بازی خواهد بود. 

به نظر تو شانس برد استقلال بیشتر نیست؟

در فوتبال شانس خیلی مهم است و باید گفت که فوتبال بازی لحظه‌هاست. به نظر من شانس هر دوتیم برای پیروزی برابر است.

این اولین دربی تو است؟

بله، من برای اولین‌بار حضور در این بازی را تجربه خواهم کرد. البته زمانی که در بولتون بازی می‌کردم دربی مقابل تیم‌هایی مثل منچستر و ویگان را تجربه کردم.

فکر نمی‌کنی شکست مقابل تراکتورسازی استقلال را به حاشیه برده؟

بعضی‌ها می‌خواهند این باخت را بزرگ کنند و استقلال را به حاشیه بکشند. باخت در فوتبال طبیعی است ولی پرویز مظلومی خودش می‌داند که چگونه تیم را جمع و جور کند. در ضمن باید بگویم که گاهی اوقات شکست باعث بیداری تیم می‌شود.

به نظر تو خطرناکترین بازیکن پرسپولیس چه کسی است؟

به نظر من که علی کریمی خلاق‌ترین و خطرناکترین بازیکن پرسپولیس است.

آیا قرار است با او یارگیری نفر به نفر کنید؟

الان دیگر در فوتبال یارگیری نفر به نفر صورت نمی‌گیرد و بازیکنان به صورت منطقه‌ای یارگیری می‌کنند.

نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنی؟

قابل پیش‌بینی نیست.

فکر می‌کنی گل بزنی؟

نمی‌دانم. ولی خیلی دوست دارم گل بزنم.

استرس نداری؟

خیر، خیلی راحت هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 13:17

خب خداییش بزرگ و ننگه قبول کن:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد