وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

استقلال و تراکتورسازی در یک هتل !

گزارش فوری / یک اتفاق غیرحرفه ای و عجیب : استقلال و تراکتورسازی در یک هتل ! / مسابقه فردا از امشب آغاز شد 

لابی هتل المپیک بعدازظهر امروز شاهد صحنه های عجیبی بود . بازیکنان دو تیم بعد از دیدار یکدیگر در این هتل شگفت زده شدند 

 

سایت گل - در حالیکه خیلی ها تماشای مسابقه دو تیم استقلال و تراکتورسازی را انتظار می کشند و 24 ساعت به شروع این مسابقه باقی مانده اما گویا این بازی حساس ساعتی قبل آغاز شده است . در کمال تعجب و در یک اتفاق غیرحرفه ای و عجیب دو تیم استقلال و تراکتورسازی در یک هتل اردو زده اند ! لابی هتل المپیک بعدازظهر امروز شاهد صحنه های عجیبی بود . بازیکنان دو تیم بعد از دیدار یکدیگر در این هتل شگفت زده شدند .
 از چند روز قبل باشگاه تراکتورسازی تبریز طبق استعلامی که گرفته بود خبردار شد که تیم استقلال در هتل آکادمی مستقر خواهد شد . به همین خاطر آنها تصمیم گرفتند به هتل المپیک بروند . اگر چه بین این دو هتل فاصله بسیار کمی وجود دارد اما از وضعیت فعلی بسیار بهتر بود . 

سرخپوشان تراکتور سازی امروز ساعت دو بعدازظهر وارد تهران شدند و هنگامی که به هتل المپیک رفتند مشاهده کردند که کاروان استقلال هم در این هتل حضور دارند . این اتفاق عجیب در شرایطی رخ می دهد که در هیچ کجای دنیا در هنگام چنین مسابقه حساسی این تداخل صورت نمی گیرد .
 قلعه نویی به شدت از این موضوع ناراحت به نظر می رسد و در تماس کوتاه با خبرنگار سایت گل تاکید کرد که « به ما گفتند که استقلال به هتل آکادمی می رود اما الان در هتل من استقلالی ها را هم دیدم و این اتفاق خوبی در شب چنین مسابقه ای نیست »
. سرمربی تراکتورسازی تبریز البته از عملکرد مسئولان اجرایی باشگاه تراکتورسازی دفاع می کند و می گوید « آنها تحقیق کردند و در پاسخ شنیدند که استقلال به هتل آکادمی می رود . اگر می دانستیم برنامه استقلال تغییر می کند به هتل اوین می رفتیم »
این در حالیست که عزیز محمدی ، رئیس سازمان لیگ برتر درباه این اتفاق نظر دیگری دارد : « اشکالی ندارد . با هم که دعوا ندارند ! ما باید آرامش را در آستانه این مسابقه برقرار کنیم . با این حرفها جز اینکه حساسیتها بالا برود فایده دیگری ندارد . دو تیم خودشان باید هتل بگیرند و می توانستند با هماهنگی در دو هتل جدا مستقر شوند اما از نظر ما اشکال قانونی وجود ندارد ! »
به نظر می رسد که تنها اشکال این اتفاق غیر حرفه ای بودن رفتار باشگاههای ایرانی در قبال یک مسابقه حساس بین دو تیم صدرنشین است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد