وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی : هیچ وقت چنین نتیجه‌ای نگرفته بودیم

مظلومی پس از پیروزی پرگل استقلال در اهواز: هیچ وقت چنین نتیجه‌ای نگرفته بودیم  

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امشب به نتیجه خیلی خوبی در اهواز رسیدیم که در این سالها هرگز چنین نتیجه ای را رقم نزده بودیم. 

 


تیم فوتبال استقلال تهران شامگاه پنجشنبه در آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر باشگاههای ایران با نتیجه چهار بر یک میزبان خود، تیم فوتبال فولاد خوزستان را شکست داد.
پرویز مظلومی که در خاتمه این مسابقه با خبرنگاران در اهواز گفت وگو می کرد، با اشاره به اینکه دو تیم بازی خوبی از خود ارایه دادند، اظهارداشت: وقتی خیلی زود گل مساوی را دریافت کردیم، شیرازه تیم ما داشت بهم می ریخت اما بازیکنان تیم استقلال به خود آمدند و دوباره در جریان بازی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در نیمه اول مسابقه هدف ما شناسایی تاکتیک فولاد بود زیرا آنان با ارسال های بلند کار تیم ما را مشکل کرده بودند.
مظلومی افزود: در نیمه دوم با تبدیل یک هافبک دفاعی به دو هافبک دفاعی تا اندازه ای توانستیم تاکتیک تیم فوتبال فولاد را خنثی و در پی آن با تغییراتی که در تیم داده شد بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم به آنچه که می خواهیم نایل شویم.
وی با اشاره به اینکه فولاد هم در این مسابقه خوب ظاهر و صاحب موقعیت‌هایی شد گفت: در عین حال، بازیکنان ما به آنان اجازه ندادند از این فرصتها استفاده کنند و در عوض، این بازیکنان تیم استقلال بودند که توانستند فرصتهای خود را به گل تبدیل کنند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خاتمه با اظهار رضایت از بازیکنان خود گفت: بازیکنان ما امشب در اهواز به نتیجه ای رسیدند که در این سالهای گذشته هرگز به آن نرسیده بودند. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد