وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دو برزیلی و کویتی در آستانه حضور در استقلال

دو برزیلی و کویتی در آستانه حضور در استقلال/ به شدت پول می‌خواهیم! 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بازیکنان مورد نظر کادر فنی این تیم بزودی به جمع سایر نفرات اضافه خواهند شد از جذب یک بازیکن برزیلی و یک بازیکن کویتی برای حضور در فصل یازدهم رقابتهای لیگ برتر خبر داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما با دو بازیکن خارجی از کویت و برزیل مذاکره کرده‌ایم و امیدواریم هر چه سریعتر با این دو بازیکن به توافق برسیم. ولید علی از کویت بازیکن بسیار خوبی است که بسیاری از تیم های عربستانی به دنبال او هستند با این حال ما امیدواریم این بازیکن به تیم استقلال بپیوندد. دیگر بازیکن خارجی یک هافبک چپ برزیلی است که در باشگاه های پرتغال بازی می کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: منتظر هستیم تا خسرو حیدری و کریم انصاریفرد به کشور بازگردند و با ما ثبت کنند. البته تا وقتی که بازیکنی با تیم استقلال ثبت نکرده نمی توان به طور صددرصد مطمئن باشیم که آنها را به خدمت گرفته ایم.

مظلومی در خصوص جاسم کرار گفت: کرار یک جلسه با ما تمرین کرد و برای 48 ساعت به عراق بازگشت. اما اینکه گفته می شد بمب‌های استقلال خنثی شده دیدید که چنین نبوده و ما توانستیم جاسم کرار را به خدمت بگیریم.

وی در خصوص اردوهای استقلال گفت: ما پس از برپایی این اردو، هفته آینده نیز یک اردوی دیگر برگزار خواهیم کرد. عدم حضور مجیدی در اردوی پیش با اجازه باشگاه و به دلیل مشکلات شخصی بود که این مشکل برطرف شده است. مجتبی جباری هم از آنجا که بسیار خسته بود او را به استراحت فرستادیم و به زودی به جمع بازیکنان ملحق خواهد شد.

وی در خصوص میلاد میداوودی گفت: میلاد پس از انجام عمل جراحی پیچ پایش را باز کرده و پس از 6 هفته استراحت می تواند به تیم استقلال بازگردد. ضمن اینکه آندرانیک تیموریان و سید مهدی رحمتی هم ظرف یکی دو روز آینده قرارداد خود را با ما ثبت خواهند کرد.

مظلومی در خصوص سرپرست وزارت ورزش نیز گفت: آقای عباسی به ما قول هایی دادند تا بتوانیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد چرا که تیم استقلال در حال حاضر به شدت نیازمند پول است.

سرمربی استقلال در خصوص اولتیماتوم بازیکنان استقلال گفت: چنین چیزی شایعه است و ما آماده می شویم تا با یک تیم خوب رقابت های فصل جدید را آغاز کنیم.

وی در پایان در ارتباط با واسطه ها و دلال ها در فوتبال گفت: من هیچ وقت با واسطه و دلال کار نکردم و همواره تنها بودم. بنابراین راجع به آنها هیچ نظری نمی دهم چون اصلا به من مربوط نمی شود. 

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 13:07 http://dos-santos-aveiro.blogfa.com

سلام داداش!کم پیدایی؟
نمیای تو انتخاب وبلاگ برتر بهم رای بدی؟؟؟؟؟؟[گریه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد