وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: قانون منع جذب دروازه بان خارجی باعث افزایش سقف قراردادها

مظلومی: قانون منع جذب دروازه بان خارجی باعث افزایش سقف قراردادها شده است 

تهران - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : قانون منع جذب دروازه بانان خارجی باعث شده است تا سقف قراردادهای بازیکنان افزایش یابد.

 

به گزارش ایرنا، پرویز مظلومی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود : در حال حاضر با محدودیت دروازه بانان کارآمد درفوتبال ایران مواجه هستیم که این امر موجب افزایش حقوق و دستمزد آنان شده است.
وی ادامه داد : زمانی که بازیکنان دستمزد دروازه بانان را مشاهده می کنند، آنان نیز خواهان افزایش مبلغ قراردادهای خود هستند که این موضوع سقف قراردادهای بازیکنان را بالا برده است.

مظلومی با انتقاد از قانون سقف قراردادها گفت : سازمان لیگ برتر در تلاش است تا این قانون را اجرا کند اما معتقدم تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان، بازار کاذبی را به وجود آورده است.
سرمربی تیم استقلال تهران خاطر نشان کرد : موضوع تعیین سقف قراردادها را با مسئولان سازمان لیگ برتر در میان گذاشته ام به طوریکه آنان برای حل این مشکل دست به کار شده اند.
وی با بیان اینکه تمرینات هفته نخست آبی پوشان جنبه تفریحی دارد، افزود : تمرینات جدی و اردوهای آماده سازی استقلال از هفته آینده و پس از انتخاب مربی بدنساز این تیم آغاز می شود.
مظلومی در مورد حضور نیافتن بازیکنان استقلال در تمرینات این تیم اظهار داشت : برخی از آنان در سفر خارج از کشور هستند که از باشگاه فرصت خواسته اند و برخی دیگر در شهرستان بسر می برند که فردا در تمرینات حضور خواهند یافت.
وی درباره جریمه بازیکنانی که در تمرینات استقلال حضور نمی یابند، گفت : شاید آنان پول زیادی دارند که در تمرینات شرکت نمی کنند اما از امروز هر کسی که در تمرینات حضور نداشته باشد مبلغ 50 میلیون ریال جریمه می شود.
سرمربی استقلال درخصوص وضعیت کرار جاسم و هوار ملا محمد افزود : جاسم در تمرینات تیم ملی عراق است که 10 روز دیگر به اردوی آبی پوشان ملحق می شود.
وی ادامه داد : قرارداد ملامحمد با باشگاه استقلال به اتمام رسیده است اما این بازیکن عراقی ظرف 10 روز آینده نظر نهایی خود را برای تمدید قراردادش با این باشگاه را اعلام می کند.
مظلومی درمورد مشکلات کنونی باشگاه استقلال گفت : متاسفانه صاحب اصلی این باشگاه مشخص نیست اما پس از مشخص شدن وزیر ورزش، آینده و بودجه باشگاه تعیین خواهد شد.
وی با بیان اینکه بازیکنان استقلال هنوز بخشی از مطالبات سال گذشته خود را دریافت نکرده اند، افزود : سرپرست باشگاه در حال رایزنی برای تامین منابع مالی باشگاه است.
سرمربی استقلال درباره جذب بازیکنان جدید اظهار داشت : تاکنون حضور سه بازیکن در این تیم قطعی شده است اما مذاکرات برای جذب سه بازیکن دیگر ادامه دارد.
وی گفت : جذب یک دروازه بان، یک هافبک و یک مهاجم را دستور کار باشگاه قرار دارد که اگر نتوانیم بازیکنان مدنظر خود را استخدام کنیم در سفرم به برزیل با یک هافبک و یک مهاجم مذاکره خواهم کرد.
مظلومی خاطر نشان کرد : خوشبختانه با محمد محمدی دروازه بان باتجربه استقلال به توافق رسیده ایم اما همچنان رایزنی ها برای جذب یک دروازه بان دیگر ادامه دارد. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد