وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

امیر حسین صادقی : دوست دارم در استقلال بمانم اما نه با ذلت !

امیر حسین صادقی : دوست دارم در استقلال بمانم اما نه با ذلت !  

امیرحسین صادقی، کاپیتان استقلال بعد از مشکلاتی که با باشگاه استقلال پیدا کرد، به سفر رفته است. 
 

این مدافع باتجربه درباره اینکه فصل آینده در چه تیمی به فوتبال ادامه خواهد داد، گفت: هفته گذشته به باشگاه رفتم که آقای فتح‌الله‌زاده گفت من مشکل اخلاقی دارم. بعد هم قرار شد شنبه پیش او بروم تا بدانم مشکلم چیست. اما او وقت نداشت و من هم به سفر رفتم.
صادقی  به این نکته اشاره می‌کند که همچنان گزینه اول او استقلال است، اما: «من همچنان منتظر تماس باشگاه هستم و می خواهم با آقای فتح الله زاده حرف بزنم، اما این طور هم نیست که با ذلت در استقلال بمانم. من دوست دارم در هر تیمی که هستم، با عزت بازی کنم.»

این مدافع استقلال در پایان گفت: «از چند تیم پیشنهاد دارم، اما به خاطر استقلال فعلا با جایی صحبت نکرده ام.» 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد