وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجتبی جباری: قرارداد دو ساله دارم

مجتبی جباری: قرارداد دو ساله دارم

بازیکن تیم استقلال گفت: اگر استقلال چند نفر را برای تقویت تیم اضافه کند، شرایط بهتر می‌شود.  

 

 مجتبی جباری در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره قراردادش اظهار کرد: قرارداد من با باشگاه استقلال دو ساله است و من با این تیم قرارداد دارم.


 

جباری درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بیان کرد: در جریان اخبار نقل و انتقالات نیستم. من با تیم قرارداد دارم و تکلیف خودم مشخص است.

وی درباره شرایط استقلال گفت: شرایط تیم در کل خوب است و اگر باشگاه بتواند نفراتی که دارد را حفظ کند و چند بازیکن را برای تقویت تیم اضافه کند، شرایط بهتر می‌شود.

مجتبی جباری درباره احتمال حضور تیموریان در استقلال بیان کرد: آندو از من درباره شرایط استقلال پرسید و من هم شرایط را به او توضیح دادم. او بازیکن خوبی است و می‌تواند به ما کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد