وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پیشنهاد 600 میلیون تومانی سپاهان به میلاد !

پیشنهاد 600 میلیون تومانی سپاهان به میلاد !  

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای جریان‌ساز به پیشنهاد 600 میلیونی باشگاه سپاهان به میلاد میداودی اشاره می‌کند. این اظهارنظر در واقع تایید زیر پا گذاشته شدن قوانین سقف قرارداد توسط باشگاه سپاهان است. همان طور که امیر در گفت‌وگوی خود اعتراف کرده آنها به میلاد میداودی رقمی بالغ بر 600 میلیون تومان پیشنهاد دادند که این بازیکن هم به پیشنهاد سپاهانی‌ها پاسخ منفی داده است.

البته امیر قلعه نویی در بیان اینکه به میلاد میداودی پیشنهاد 600 میلیونی داده و او به تیمش نیامده فقط یک منظور و هدف داشته است؛ اینکه توپ را در زمین حریف – یعنی استقلال – بیندازد و وانمود کند که آنها به اندازه کافی پول داشته اند.
به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی این بار دچار اشتباه شده، او که بازی با کلمات را طی سال‌ها حضورش در سطح اول فوتبال خوب یاد گرفته این بار مرتکب غلط بزرگی شده است چراکه طبق اسناد و مدارک موجود در باشگاه استقلال میلاد میداودی با رقمی کمتر از 600 میلیون تومانی که او و باشگاه سپاهان به میداودی پیشنهاد دادند حاضر به عقد قرارداد با استقلال شد. در ضمن بر هیچ کس پوشیده نیست که این بازیکن خوش‌اخلاق و البته خوش‌آتیه فقط به عشق و علاقه تصاحب پیراهن استقلال با این تیم قرارداد بسته است.
میلاد بارها و بارها در مصاحبه خود صراحتا اعلام کرده بود که جایی جز استقلال نمی‌رود، اظهارنظری که حتی برخی بازیکنان استقلال از بیان آن واهمه دارند و صراحتا موضع خود را اعلام نمی‌کنند.
میداودی اما صراحتا علاقه خود به رنگ آبی را اعلام کرد و با رقمی کمتر از آنچه باشگاه سپاهان پیشنهاد داد استقلالی شد. حال با حرف‌های قلعه‌نویی می‌توان از سازمان لیگ انتظار داشت با بی‌قانونی‌هایی که در باشگاه سپاهان شده برخورد کند. آیا اظهارنظر امیر خود کافی نیست که سازمان لیگ به این نتیجه برسد که باشگاه سپاهان به قانون سقف قرارداد توجهی نکرده؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد