وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دوست نداشتم در این شر ایط با پاس بازی کنم

مظلومی قبل از دیدار با پاس:
دوست نداشتم در این شر ایط با پاس بازی کنم/ از ارسال پیامک به بازیکنان بی‌خبرم
 

 سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار هفته پایانی تیمش با پاس همدان گفت: دوست نداشتم در شرایطی که پاس روزهای بحرانی را سپری می‌کند با این تیم بازی کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: این دیدار هم برای ما و هم برای تیم پاس همدان از حساسیت خاصی برخوردار است. ما برای حفظ مقام دومی در جدول رده بندی و پاس همدان برای جدا شدن از تیم های سقوط کننده مبارزه می کنیم  و امیدوار هستم که نظارت بسیار دقیقی در این اعمال شود تا خدای ناکرده حق هیچ تیمی پایمال نشود.

پرویز مظلومی در ادامه افزود: متاسفانه دوست نداشتم در این شرایط بحرانی پاس همدان با آنها روبرو شویم اما معمولا در هفته های آخر لیگ برتر زیبایی ها و حساسیت های آن دوصد چندان می شود.

 سرمربی تیم استقلال در ادامه افزود: ما در جام حذفی با پاس همدان روبرو شده بودیم و توانسته بودیم این تیم را با نتیجه خوبی شکست دهیم. امیدوارم روز جمعه نیز بتوانیم تیم پاس را در همدان شکست دهیم.

وی با اشاره به وضعیت کنونی تیم پاس افزود: پاس از تیم های سخت کوش لیگ برتر امسال بود و با مربی جوان خود اصغر مدیر روستا نتایج نسبتا خوبی کسب کرد. آنها با توجه به اینکه میزبان هستند و از حمایت تماشاگران خود برخوردارند و نیاز به کسب این سه امتیاز دارند قطعا با تمام وجود پا به میدان خواهند گذاشت و برای کسب پیروزی مقابل ما تلاش فراوانی خواهند کرد و من امیدوارم که این بازی یکی از زیباترین بازیهای لیگ برتر شود.

مظلومی در ادامه پیرامون وضعیت محرومان و مصدومان تیم خود در دیدار مقابال پاس همدان نیز گفت: خوشبختانه مصدوم نداریم و تنها محروم ما حنیف عمران زاده است که نمی تواند مقابل پاس همدان به میدان برود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت های اخیری که در روزهای گذشته مبنی بر اینکه شخصی به بازیکنان استقلال پیامک زده و از آنان خواسته که استقلال را ترک نکرده و فصل آینده نیز در استقلال بمانند تا او به عنوان سرمربی در کنار آنها باشد گفت: متاسفانه در اواخر فصل همیشه این حرف و حدیث ها وجود داشته اما خدا را گواه می گیرم که اصلا از این مسئله اطلاعی ندارم و الان از شما خبرنگاران آن را می شنوم و امیدوارم روزی فرا برسد که این مسائل حاشیه ای که به نابودی فوتبال ما منجر می شود از بین برود.

دیدار تیم های فوتبال پاس همدان و استقلال تهران در هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ برتر ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه قدس همدان برگزار خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد