وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خالکوبی پای روی برهانی آرم باشگاه است

خالکوبی پای روی برهانی آرم باشگاه است/ مظلومی: قول می‌دهم استقلال فصل بعد قهرمان بشود 

قهرمانی را به این تیم تبریک می‌گویم. البته ناصرخان از اول فصل گفته بود که سپاهان قهرمان می‌شود، چون امکانات آنها را دیده بود. شرایط ما را با سپاهان در ابتدای فصل مقایسه کنید. 

سایت گل - پرویز مظلومی، سرمربی استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره همه مسائل تیمش حرف می‌زند. خبرنگار سایت باشگاه از مظلومی درباره همه اتفاق‌های اخیر صحبت کرده و او نیز جواب سوال‌ها را داده است. در این پاسخ‌ها نکته‌ای که پرویز مظلومی درباره آرش برهانی به کار برده، بسیار جالب است. او معتقد است که خالکوبی روی پایش آرم باشگاه است. مصاحبه مظلومی را بخوانید. مصاحبه‌ای که سرمربی استقلال در آن برای ملوانی‌ها خط و نشان کشیده است.

* با 4 محروم ملوانی را شکست دادید که در رفت و برگشت پرسپولیس را برده بود. 

به هر صورت ما دو نیمه خیلی خوبی داشتیم با اینکه 4 روز از بازی سخت‌مان مقابل النصر گذشته بود خوب کار کردیم تیمی هم که بر اساس تاکتیک کار می‌کند، غیبت نفراتش نمی‌تواند به آن ضربه بزند. بچه‌های جایگزین ما هم خوب کار کردند و توانستیم بازی را اصولی و حرفه‌ای انجام دهیم. ملوان همیشه در تهران استقلال را اذیت کرده بود اما ما دیروز حتی اجازه ندادیم مهره‌های تأثیرگذار آنها در زمین حرفی برای گفتن داشته باشند. می‌توانم به جرأت بگویم جزو معدود تیم‌هایی هستیم که در لیگ ایران بچه‌هایمان اینقدر خوب به هم پاسکاری می‌کنند.

*پاس‌ها زیاد شده است، شکل بازی خوب است اما از فرصت‌های گلزنی باز هم به اندازه کافی استفاده نمی‌شود. قبول دارید؟

شاید یک مقدار استرس و مسائل روحی و روانی سبب شد که ما از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکنیم. با این حال با توجه به تدابیری که اندیشیده بودیم ملوان یکی دو موقعیت بیشتر مقابل ما نداشت تا در نهایت ما به حقمان که پیروزی بود برسیم.

*پورغلامی بعد از بازی گفت: روز 12 خرداد منتظر استقلالی‌ها در انزلی هستیم.

چیز بدی نیست که منتظر ما باشند. برای ما قهرمانی در جام حذفی یک هدف است و باید بگویم تا 3 نشه بازی نشه. 2 بار در لیگ ملوان را بردیم و باید 12 خرداد هم در جام حذفی برنده باشیم تا تعداد بردهایمان را به 3 برسانیم.

*قهرمانی در جام حذفی یکی از برنامه‌های شماست؟

تلاش می‌کنیم تا به این هدف برسیم. همه تیم‌هایی که تا به اینجا صعود کرده‌اند خوب هستند و ما اگر ملوان را ببریم شک ندارم که قهرمانیم.

*قبل از بازی گفته بودید اگر هزار تماشاگر هم برای این دیدار به استادیوم بیایند خوب است. حضور 2 هزار تماشاگر را چطور دیدید؟

تماشاگران ما در بازی که به آنها نیاز داشتیم آمدند و رکورد بی‌نظیری هم از خود به جای گذاشتند. برای این بازی هم پیش‌بینی می‌کردیم که تماشاگر کم بیاید. با این حال از همه آنهایی که به استادیوم آمدند تشکر می‌کنم و این برد را هم به تک‌تک هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

*یکی از روزنامه‌ها نوشته بود شما با مدیر برنامه ادینهو تماس گرفتید و گفتید او را برای فصل بعد می‌خواهید؟!

من اگر بخواهم کاری کنم، از طریق باشگاه این کار را انجام می‌دهم اما ادینهو اول باید دید، خود او چکاره است و چه می‌خواهد. آیا در مس می‌ماند یا نه؟ همه این حرف‌ها در پایان لیگ معلوم می‌شود.

*پیشکسوتان استقلال بعد از بازی با النصر خوب ما را مورد حمایت قرار دادند.

دست تک‌تک‌شان درد نکند. آنهایی که روی نیمکت استقلال نشسته باشند می‌دانند در استقلال چه خبر است. از حمایت همه آنها ممنون هستم و امیدوارم با بردهایمان خوشحالی همه استقلالی‌ها را سبب شویم.

*کسب سهمیه آسیا برای استقلال مسجل شد.

من به دینم عمل کردم. روز اولی که به استقلال آمدم قول دادم که تیم را آسیایی کنم و همین هم شد. الان هم فراتر از قولم حرکت می‌کنم. چرا که قول نداده بودم استقلال را قهرمان کنم اما الان تمام تلاشم این است که در جام حذفی تیم اول باشیم.

*پس می‌توان روی قول‌های شما حساب باز کرد؟

ما برای قهرمانی دور بعد هدف داریم. قول می‌دهم استقلال را فصل بعد قهرمان کنم. اول فصل با آن شرایطی که داشتیم قول کسب سهمیه آسیا را دادم و الان هم قول می‌دهم که با جذب بازیکنان کلیدی به قهرمانی فصل بعد برسیم.

*سپاهان هم که قهرمان شد.

قهرمانی را به این تیم تبریک می‌گویم. البته ناصرخان از اول فصل گفته بود که سپاهان قهرمان می‌شود، چون امکانات آنها را دیده بود. شرایط ما را با سپاهان در ابتدای فصل مقایسه کنید. آنها فرصت کافی برای جذب بازیکن داشتند و یک ماه جلوتر از ما هم تمریناتشان را شروع کرده بودند. با آن همه امکانات طبیعی بود که سپاهان قهرمان شود.

*علی دایی و کاشانی رابطه‌شان الان زیاد خوب نیست. در جریان هستید؟!

این مسائل به ما ربطی ندارد. من کار خودم را می‌کنم.

*شما و فتح‌الله‌زاده که هیچ وقت با هم به مشکل نمی‌خورید؟!

خوشبختانه ارتباط ما خیلی خوب است و هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم. فتح الله زاده در ابتدای فصل و سپس در طول فصل خیلی برای استقلال زحمت کشید و اگر او نبود اینقدر تیم خوب شکل نمی‌گرفت. من در طول کارم با مدیرعامل هیچ باشگاهی مشکل نداشته‌ام و الان هم نه من در کار حاجی دخالت می‌‌کنم و نه او در مسائل فنی دخالت می‌کند. هر دو با اتحاد و همفکری کارمان را ادامه می‌دهیم. من و فتح الله زاده سختی‌های زیادی کشیدیم تا استقلال را به اینجا رساندیم. واقعاً با این کمک‌های قطره چکانی که به استقلال می‌شود حاجی خیلی خوب تیم را مدیریت می‌کند.

*از حاشیه‌سازانی که آرامش استقلال را به هم می‌زنند، خیلی دلگیر هستید.

نمی‌دانم دیگر چه بگویم. این‌ها وابسته به یکسری آدم‌هایی هستند که نمی‌خواهند مظلومی جام بگیرد. با این حال مردم رفاقت‌شان را به من و استقلال نشان دادند وقتی 90 هزار تماشاگر در بازی با النصر به استادیوم آمدند. اینکه علیه من نظرسنجی درست می‌کنند، حتماً هدف دارند. مگر من در استقلال بد کار کردم که اینطوری نظرسنجی می‌گذارند. ما حتی مقابل النصر که بردیم و حذف شدیم، بهترین بازی‌مان را انجام دادیم و همین که هواداران پس از این بازی ما را تشویق کردند حکایت از رضایت آنها از این استقلال دارد اما متأسفانه حاشیه‌سازان آمدند و گفتند تیم هو شده... دیگر من چه می‌توانم بگویم...

* استقلال اگر پاس را بزند نایب قهرمان لیگ می‌شود حتی با وجود پیروزی ذوب‌آهن. بازی جمعه را می‌برید؟!

بازی سختی است چرا که پاس هم به دنبال فرار از سقوط است. ما هم همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در این بازی برنده باشیم و به نایب قهرمانی برسیم. مطمئناً هواداران استقلال هم می‌دانند این نایب قهرمانی چیزی کمتر از قهرمانی نیست.

*آرش برهانی، کمی هم در مورد تمام حرف و حدیث‌هایی که در مورد او مطرح شد صحبت کنید.

متأسفانه در این چند وقت علیه برهانی شیطنت کردند. آرش بچه خیلی خوبی است من او را خیلی قبول دارم. الان هم به دنبال این است که آرم باشگاه که بر روی پایش است را پاک کند و ... برهانی فوتبالیست خوبی است که کمتر تیمی یکی مثل او را دارد. من این رکورد گلزنی را هم به او تبریک می‌گویم و امیدوارم برهانی همینطور به گلزنی‌هایش ادامه دهد.

*حرفی اگر باقی مانده بگویید.

من از کانون هواداران استقلال و تمام تماشاگران متعصب‌مان تشکر می‌کنم و امیدوارم با کسب رده‌های بهتر بتوانیم هواداران‌مان را خوشحال‌تر کنیم. همه تلاش ما جهت خوشحالی همین هواداران صورت می‌گیرد با این حال من از هواداران استقلال می‌خواهم به هوش باشند و اجازه ندهند کسی برای تیم حاشیه درست کند. ما از درون همیشه تمام حاشیه‌ها را کنترل کردیم و از هواداران هم می‌خواهیم بدانند یکسری افراد هستند که می‌خواهند آرامش استقلال را به هم بزنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سناومنا دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 21:52 http://www.sevom-computer.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
وااااااای خیلی دلم واست تنگیده.........
به ما هم سر بزن!
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد