وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پیغام غیرمستقیم رحمتی :به استقلال می‌آیم

پیغام غیرمستقیم رحمتی :به استقلال می‌آیم سید جلال حسینی را هم می‌آورم!

 فصل نقل و انتقالات بسیار پر سر و صدا است! هنوز وارد کوران رقابت تیم‌ها برای جذب بازیکنان مورد علاقه نشدیم گمانه‌زنی‌ها پیرامون اینکه چه کسی کجا می‌رود، شنیده می‌شود.

طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره برخی انتقال‌ها شد اما برخی اخبار فراتر از گمانه‌زنی است و جنبه کاملا حقیقی دارد. استقلالی‌ها از طریق واسطه‌های خود با بازیکنان مورد نظرشان وارد مذاکره شدند. دلیل این کار هم روشن است. دیگر تیم‌ها دست روی بازیکنان استقلال گذاشته‌اند. برای مثال همین موضوع؛ پیشنهاد 700 میلیونی باشگاه سپاهان به حنیف عمران‌زاده، آنها برای مدافع آبی‌ها تور پهن کردند. واسطه‌های این باشگاه با مدافع استقلال تماس گرفته‌اند؛ نکته‌ای که حتی عمران‌زاده هم به آن اعتراف کرده. او به دوستان نزدیکش گفته: «بله، من از سپاهان پیشنهاد دارم و به احتمال فراوان از استقلال می‌روم.»
چند روز قبل هم محمد محمدی صراحتا اعلام کرد می‌خواهم از استقلال بروم و چیزی جز پول برایم اهمیت ندارد. محمدی گفته: «800 میلیون پیشنهاد کمی نیست که باشگاه داماش به من داده است.» البته استقلالی‌ها هم بیکار نمی‌نشینند تا از کورس رقابت عقب نمانند. در همین راستا رابطان باشگاه استقلال با سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان سپاهان تماس گرفتند و از او خواستند فصل بعد به استقلال برگردد و بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند. پاسخ رحمتی به این خواسته کاملا مثبت بوده. او به شرط جذب سید جلال حسینی که یکی از دوستان نزدیکش محسوب می‌شود حاضر است فصل بعد به استقلال بیاید. رحمتی این خواسته را به مسوولان باشگاه استقلال البته به طور غیرمستقیم اعلام کرده و آنها هم موافقت خود را ابراز داشته‌اند. البته دروازه‌بان 900 میلیونی سپاهان خواستار دریافت رقم قابل توجهی هم هست. او 700 میلیون پول می‌خواهد که باید دید علی فتح‌ا...زاده از مبلغی که برای جذب بازیکنان جدید از سوی سازمان تربیت بدنی در اختیارش قرار داده خواهد شد آیا حاضر خواهد شد 700 میلیون آن را خرج خرید رحمتی کند یا خیر؟ وقتی می‌شنویم جدایی دروازه‌بان‌های استقلال برای فصل بعد قطعی است، بیشتر وقوع این انتقال را باور می‌کنیم .. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد