وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

با وجود ناکامی در دو بازی اول،مظلومى:شک نکنید استقلال صعود میکند

 با وجود ناکامی در دو بازی اول ، مظلومى: شک نکنید استقلال صعود می کند!

سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما مقابل النصر به وظایفشان خوب عمل نکردند.پرویز مظلومى پس از شکست ۲ بر یک استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان اظهار داشت: بازى خوبى بود. هر ۲ تیم نمایش خوبى داشتند. استقلال مستحق شکست نبود و تا دقایق پایانى نیز بر روى دروازه حریف فشار وارد کردیم.وى ادامه داد: یک گل ناگهانى از راه دور دریافت کردیم و پس از آن گلى دیگر از روى ضربه ایستگاهى خوردیم که خط دفاعى ما متاسفانه خوب بسته نشده بود. این برد را به تیم النصر تبریک مى گویم، هر چند که تساوى در این دیدار عادلانه بود.مظلومى عنوان کرد: النصر در زمین خودش بازى مى کرد و تماشاگران تاثیر خوبى را در بازى گذاشته بودند و بازیکنان این تیم از نظر روحى شرایط خوبى داشتند. با این حال ما بازى را تحت کنترل داشتیم و مهره هاى کلیدى این تیم را از کار انداخته بودیم که این موضوع باعث شد در نهایت سرمربى این تیم دست به تعویض بزند.سرمربى تیم استقلال افزود: النصر فرصت گلزنى آنچنانى نداشت و اگر در دقیقه ۹۰ مهاجم ما دروازه این تیم را باز مى کرد نتیجه دیگرى رقم مى خورد.مظلومى در پاسخ به سوالى درباره اینکه چقدر شانس براى صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارید گفت: ما بدون شانس نیستیم. ۴ بازى و ۱۲ امتیاز باقى مانده است و هنوز شانس صعود داریم. شک نکنید استقلال مى تواند از این گروه صعود کند.خبرنگار دیگرى از سرمربى استقلال درباره سیستم این تیم در نیمه اول و دوم سوال کرد که مظلومى در پاسخ عنوان داشت: استقلال در نیمه اول با سیستم ۳-۵-۲ بازى کرد. وقتى که تشخیص دادم که مدافعان کنارى النصر روند روبه جلویى دارند و زیاد نفوذ مى کنند به فکر تغییر سیستم افتادم و زمانى که مى خواستم این تغییر را انجام دهم متاسفانه گل تساوى را دریافت کردیم.
وى ادامه داد: بعد از گل تساوى سیستم ما ۴-۳-۳ شد و توانستیم نبض بازى را در اختیار بگیریم و خطرات زیادى را هم ایجاد کردیم.
مظلومى درباره اینکه چرا استقلال در نیمه دوم به بازى دفاعى روى آورد اظهار داشت: در نیمه دوم النصر چیزى براى از دست دادن نداشت. ما مى توانستیم از آشفتگى خط دفاع حریف استفاده کنیم، اما بازیکنان وظایف خودشان را به خوبى اجرا نکردند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 09:58 http://bpfunny.samenblog.com/

سلام دوست من
من هم عاشق استقلال و فرهاد مجیدی هستم
به نظر من دشمنان چشم دیدن پیشرفت استقلال با اون همه مشکلات اول فصل رو نداشتن و تیممون رو وارد حاشیه کردن وگرنه استقلال تو لیگ باید صدر بود و دو تا بازی قهرمانان آسیا رو میبرد

من خیلی دوست دارم با استقلالی ها تبادل لینک کنم پس اگه موافقی منو به اسم تفریح و سرگرمی لینک کن و خبر بده لینکت کنم

استقلال سرور کل آسیا

bestbet یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 15:31 http://bestbet.blogfa.com

سلام. امکانش هست تبادل لینک کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد