وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

حجازی: جباری باید برای همیشه از استقلال اخراج شود

حجازی: جباری باید برای همیشه از استقلال اخراج شود/ زمان من جرأت نطق کشیدن نداشت/ مجیدی باید مثل مسی همه جا سرکشی کند

باور کنید مظلومی بهترین تصمیم را در قبال جباری گرفت. با این جور بازیکنان نباید مماشات کرد. من هم اگر جای مظلومی بودم، جباری را اخراج می‌کردم. آخر چه معنی دارد یک بازیکن سالی 500-400 میلیون تومان بگیرد، آن وقت با باشگاه این‌طوری رفتار کند

ناصر حجازی Nasser Hejazi
متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب
سایت گل - مصاحبه جنجالی مجتبی جباری با واکنش ناصر حجازی هم رو به رو شده است.اسطوره باشگاه استقلال که خودش هم روزگاری با جباری بر سر رعایت نظم و انضباط مشکل داشت با تایید تصمیم پرویز مظلومی معتقد است که جباری برای همیشه باید برود و استراحت کند چرا که جای او دیگر در استقلال نیست.حجازی حرف‌های خود را درباره اولین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌کند:«من فکر می‌کنم مربیان استقلال اندکی در انتخاب ترکیب دچار اشتباه شدند. همیشه گفته‌ام که جای سیدصالحی گوش چپ نیست. سیدصالحی باید نوک بازی کند. مظلومی باید فرهاد مجیدی را یک خط عقب بیاورد؛ یعنی پست مهاجم. فرهاد باید بازیکن آزاد استقلال باشد. مثل مسی و همه جا سرکشی کند.البته السد قطرهم هم خیلی قوی بود. شما به این نگاه نکنید که السد در کشورش رتبه ششم را دارد. آنها با برنامه‌ریزی خاصی وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند. همان‌طور که دیدید قطری‌ها از 3 بازیکن ملی‌پوش خارجی استفاده می‌کردند. آنها تیم خوبی داشتند.»
 حجازی معتقد است تنها راه استقلال برای صعود از این مرحله پیروزی در خانه حریف است:«استقلال باید قطعا در یک بازی خارج از خانه به برتری برسد تا از این گروه صعود کند. من بازی دو تیم دیگر را نگاه کردم. هم پاختاکور تیم خوبی است و هم النصر عربستان. آنها تیم‌های بسیار گردن کلفتی هستند و برای استقلال خطرناک هستند.»
 او اخراج جباری از استقلال را این گونه تایید می کند:«باور کنید مظلومی بهترین تصمیم را در قبال جباری گرفت. با این جور بازیکنان نباید مماشات کرد. من هم اگر جای مظلومی بودم، جباری را اخراج می‌کردم. آخر چه معنی دارد یک بازیکن سالی 500-400 میلیون تومان بگیرد، آن وقت با باشگاه این‌طوری رفتار کند.زمان من جباری جرأت نطق کشیدن نداشت. آن موقع جباری جرأت نمی‌کرد از این رفتارها انجام بدهد. نمی‌دانم الان چه اتفاقی افتاده. ظلومی نباید انضباط را فدای نتیجه کند. جباری باید خیلی چیزها را یاد بگیرد.به اعتقاد من جباری برای همیشه باید از استقلال اخراج شود و به خانه اش برود و استراحت کند.»
 حجازی معتقد است استقلال با اخراج این جور بازیکنان لطمه‌ای نخواهد دید:«باشگاه استقلال آن‌قدر بزرگ است که به امثال جباری متکی نباشد. حتی اگر با کمبود بازیکن هم روبرو شویم باید این مشکلات از فوتبال ریشه‌کن شود.»حجازی حرف‌های خود را با اظهار نظری پیرامون بازی با مس کرمان به پایان برد:«به نظر من حاشیه های اخیر در نتیجه بازی با مس کرمان بسیار تاثیر گذار بود.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد