وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: جباری از نظر من اخراج است

مظلومی: جباری از نظر من اخراج است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر من مجتبی جباری اخراج است و فعلا حق تمرین ندارد.


    به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال به دلیل مصاحبه‌ایی که علیه مسئولان و مربیان تیمش انجام داده با تشخیص کادر فنی تا اطلاع ثانوی از این تیم کنار گذاشته شد.
این بازیکن در تمرین ظهر امروز استقلال در زمین تمرینی کمپ حاضر شد، ‌اما منصور پورحیدری، سرپرست آبی‌پوشان اجاه تمرین به وی را نداد.
پرویز مظلومی ضمن تائید این خبر گفت: مجتبی جباری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است ‌و بعداز آنکه این کمیته تصمیم نهایی مبنی بر جریمه یا محروومیت احتمالی را گرفت، ‌من تشخیص می‌دهم که وی در تمرین حاضر شود یا خیر.
مظلومی تاکید کرد: وی در حال حاضر حق شرکت در تمرینات استقلال را ندارد. چون از نظر من این بازیکن فعلا از استقلال اخراج است.
 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد