وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آرش برهانی: روی بازیکنان ما آب دهان پرتاب می‌کردند

آرش برهانی: روی بازیکنان ما آب دهان پرتاب می‌کردند/ 10بار از بازیکن السد عذرخواهی کردم / در کارهای تهاجمی موفق نبودم

من در آن صحنه تعادل نداشتم و به هیچ عنوان برخوردم عمدی نبود. حتی معذرت‌خواهی هم کردم ولی بازیکنان آنها طور دیگری رفتار کردند. من 10بار از بازیکن السد معذرت خواهی کردم و گفتم چر اینقدر منفی فکر می‌کنید

Arash Borhaniآرش برهانی
سایت گل ـ آرش برهانی در بازی استقلال و السد در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفت و به عنوان مهاجم راست بازی کرد. او به گفته خودش خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کرد ولی معتقد است که در کارهای تهاجمی نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. آرش که در این بازی درگیر حاشیه‌هایی هم شد، گفت‌وگویی اختصاصی را با خبرنگار سایت گل انجام داد. 
متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

*بازی را چطور دیدی آرش؟

یک بازی فیزیکی و درگیرانه بود و عرب‌ها دوست داشتند حاشیه‌سازی کنند. البته فکر کنم آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند ولی ما می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. ولی معتقدم زیاد خوب بازی نکردیم.

*چرا می‌گویی عرب‌ها دوست داشتند حاشیه درست کنند؟

در طول بازی اتفاق‌هایی رخ می‌داد که شاید دوربین آنها را نمی‌گرفت بعضی از بازیکنان السد رفتار زشت و لجنی داشتند و فحاشی می‌کردند. حتی آنها روی بازیکنان ما آب دهان پرتاب می‌کردند و این اتفاقات واقعا زشت بود.

*در مورد درگیری‌ات با بازیکنان حریف در کنار خط صحبت می‌کنی؟

یک اتفاق ساده بود که در هر بازی رخ می‌دهد ولی قطری‌ها آن را جنجالی کردند و اعصاب بازیکنان ما را خورد کردند.

*تو عمدا با پا به سر بازیکن السد ضربه نزدی؟

من در آن صحنه تعادل نداشتم و به هیچ عنوان برخوردم عمدی نبود. حتی معذرت‌خواهی هم کردم ولی بازیکنان آنها طور دیگری رفتار کردند. من 10بار از بازیکن السد معذرت خواهی کردم و گفتم چر اینقدر منفی فکر می‌کنید.

*مظلومی گفته که بعد از آن صحنه تمرکز بازیکنان به هم ریخت. نظر تو چیست؟

من هم فکر می‌کنم تمرکز ما به هم ریخت و باید حرفه‌ای‌تر بازی می‌کردیم. این حاشیه‌سازی عرب‌ها برای همه مشخص است.

*چرا فرهاد مجیدی عصبانی بود.؟

او هم نزدیک آن صحنه بود و دید که من تقصیری نداشتم ولی عرب‌ها بی‌جهت شلوغ‌بازی درآوردند.

*از عملکرد خودت راضی هستی؟

من به عنوان مهاجم راست بازی کردم و قبلا در این پست بازی کرده بودم. شماره 3 آنها خیلی خوب نفوذ می‌کرد و من در کارهای دفاعی خوب بازی کردم ولی در کارهای هجومی زیاد موفق نبودم و از خودم راضی نیستم. من نتوانستم در کارهای تهاجمی به استقلال کمک کنم.

*مظلومی از عملکردت راضی بود؟

فکر کنم در مصاحبه‌اش گفته بود که راضی‌ام

نظرات 1 + ارسال نظر
سنا و منا چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 18:56 http://www.sevom-computer.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام
وب قشنگی داری خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
بای به امید های

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد