وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: کسی مقصر نبود

مظلومی: کسی مقصر نبود

۱۰ اسفند ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی مقابل السد سخت بود، نیمه اول را خوب شروع کردیم و با حمایت هواداران توانستیم به گل دست پیدا کنیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم در همان نیمه اول با دو گل از زمین بیرون بیاییم.
 
السد چیزی برای از دست دادن نداشت و در نیمه دوم به مهاجمان خودش اضافه کرد و ما سعی کردیم با تغییر در خط هافبک نبض بازی را به دست بگیریم اما در دقایق آخر روی یک اشتباه گل خوردیم.
همان طور که در آغاز لیگ هم دچار مشکل شده بودیم، در شروع لیگ قهرمانان آسیا نیز دچار مشکلاتی شدیم. فکر می‌کنم بازیکنان در جریان بازی‌ها شرایط‌شان بهتر خواهد شد. نمی‌توانم کسی را مقصر تساوی بدانم. در واقع قطری‌ها هم خیلی ساده به گل رسیدند.
از سرمربی استقلال درباره عملکرد آرش برهانی پرسیده شد، مظلومی گفت: آرش زحمت خود را کشید و تا آنجا که در توانش بود تلاش کرد.
امروزه در فوتبال بازی خارج و داخل خانه معنا ندارد و همه تیم‌ها برای نتیجه‌گیری برنامه‌ریزی می‌کنند و السد هم آمده بود که یک امتیاز را بگیرد. ما هم دنبال سه امتیاز این بازی بودیم و این سه امتیاز در دست ما بود اما در چهار دقیقه آخر گل خوردیم. ای کاش زودتر گل می‌خوردیم چون در آن صورت می‌توانستیم جبران کنیم. در هر صورت چیزی عقب نیستیم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد