وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

میداودی: از نوروز 90 با استقلال تمرین می‌کنم

میداودی: از نوروز 90 با استقلال تمرین می‌کنم

۹ اسفند ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، میلاد میداودی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «شرایط درمانم خوب پیش رفته و از نوروز سال 90 در تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران شرکت خواهم کرد.»
میداودی در خصوص برنامه‌های درمان و آماده سازی‌اش در روزهای اخیر گفت: «طبق برنامه، روزانه سه مرحله تمرینی و درمانی دارم، صبح‌ها همراه با دکتر نوشادی مربی بدنساز باشگاه استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات با وزنه را انجام می‌دهم، سپس در کلینیک استقلال و زیر نظر همکاران دکتر نوروزی به فیزیوتراپی می‌پردازم و بعد از ظهرها نیز در استخر مشغول آب درمانی می‌شوم. خوشبختانه شرایطم خوب است و از ابتدای سال جدید نیز در تمرینات استقلال حاضر خواهم شد تا تمرینات سبک و نرم دوی را شروع کنم.»
میلاد درباره مدت زمان درمان پای آسیب دیده‌اش گفت: «بیست و سوم آذرماه تحت عمل جراحی قرار گرفتم و پزشکان تشخیص داده بودند که چهار ماه بعد از انجام عمل می‌توانم تمرینات سبک و آماده‌سازی را شروع کنم. حدود 75 روز از موعد تعیین شده گذشته و امیدوارم در یکصدمین روز پس از عمل جراحی در تمرینات استقلال حاضر شوم و نرم دوی را آغاز کنم.»
میداودی با اشاره به توصیه پزشکان عنوان کرد: «دکتر رازی و دکتر نوروزی اتفاق نظر دارند که نباید برای بازگشت مجدد به میادین عجله کنم. دکترها معتقدند که باید طبق برنامه تنظیم شده پیش بروم تا با کسب بهبودی و آمادگی کامل بتوانم در مسابقات رسمی‌ استقلال حضور داشته باشم. من که برای حضور در تمرینات و بازی‌ها لحظه شماری می‌کنم، اما باید به توصیه پزشکان عمل کنم تا در آینده مشکلی پیش نیاید و بتوانم طی دراز مدت در خدمت تیمم باشم.»
میلاد میداودی با ابراز خوشحالی از نتایج خوب استقلال در هفته‌های اخیر گفت: «خیلی دوست دارم در اولین سال حضورم در استقلال تهران حداقل یک جام قهرمانی کسب کنیم. هر چند که اکنون استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی شانس قهرمانی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز باید پس از صعود از گروه خودمان به انتظار مراحل بعدی باشیم.» 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد