وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

طالب‌لو: شکست پرسپولیس برای ما تکرار نمی‌شود

پیکان در قزوین همیشه خوب کار می‌کند
طالب‌لو: شکست پرسپولیس برای ما تکرار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان استقلال گفت: شکست پرسپولیس در قزوین مقابل پیکان برای تیم ما تکرار نخواهد شد.

وحید طالب‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط استقلال گفت: پس از اردوهایی که پشت سر گذاشتیم بازی اول برای ما خیلی مهم بود. خوشبختانه در دیدار جام حذفی پیش زمینه دیدارهای لیگ را پشت سر گذاشتیم و همانطور که شاهد بودید 3 امتیاز مسابقه با استیل آذین به درد ما خورد و علاوه بر اینکه توانستیم دل هواداران را شاد کنیم دوباره جایگاه دومی خود را پس گرفتیم.
وی با تاکید براینکه در دور برگشت تمام تیم‌ها کار سختی دارند، گفت: در ابتدای راه دو برگشت لیگ هستیم چون ته جدولی‌ها برای نیفتادن می‌جنگند و تیم‌های بالای جدول برای حفظ جایگاه و باقی‌ماندن در کورس قهرمانی تلاش می‌کنند. خوشبختانه ما هم به جایگاه‌مان آشنا هستیم و تلاش می‌کنیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.

دروازه‌بان تیم استقلال در خصوص میزان آمادگی خود گفت: در طول تعطیلی لیگ تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم هرچند بخاطر بدنسازی بدن‌هایمان کمی در افت است اما بازی به بازی بهتر می‌شویم و به شرایط مسابقه می‌رسیم.
وی در خصوص دیدار فردای استقلال مقابل پیکان گفت: پیکانی‌ها همیشه در شهر خودشان خوب بازی کرده‌اند و با تغییراتی که در کادر فنی داشتند شوک خوبی به این تیم وارد شده است هرچند این شرایط آب و هوایی و بارش‌های باران کمی کار هر دو تیم را مشکل می‌‌کند ولی به دنبال بهانه نیستیم و فقط به 3 امتیاز مسابقه فکر می‌کنیم.
طالب‌لو در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس رقیب دیرینه استقلال در قزوین با همین تیم دچار مشکل شد و آیا استقلال به چنین سرنوشتی دچار می‌شود یا خیر، گفت: دلیل نمی‌شود که نتیجه آن مسابقه در این بازی هم تکرار شود. ما فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم و امیدواریم نتیجه به سود استقلال تمام شود.
وی در پایان از هواداران استقلال خواست با حضور در ورزشگاه شهید رجایی قزوین از تیم خود حمایت کند زیرا در این صورت است که بازیکنان انگیزه دوچندانی پیدا خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد