وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پرویز مظلومی: وضعیت تیم راضی‌کننده نیست

پرویز مظلومی: وضعیت تیم راضی‌کننده نیست 

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از شرایط کنونی تیم در رقابت های لیگ برتر رضایت ندارم و امیدوارم در تعطیلات لیگ بتوانیم شرایط بهتری را بوجود آوریم. 


  پرویز مظلومی در حاشیه تمرین صبح امروز استقلال با بیان این مطلب افزود: از وضعیت کنونی تیم خود راضی نیستم چرا که دو هفته آخر نیم فصل مانند دو بازی شروع فصل برای ما بد بود. ما دو امتیاز نسبت به دو بازی ابتدایی فصل عقب هستیم. متاسفانه در شروع مسابقات مشکلات ما کمتر بود اما در ادامه رفته رفته به دلیل مصدومیت زیاد بازیکنان دست ما خالی شد. آسیب دیدگی می داوودی و مجیدی شرایط تیم را سخت تر کرد اما امیدوار بودیم که سید صالحی در ابتدای فصل برای استقلال به میدان برود که این امر محقق نشد. روانخواه هم نتوانست به طور کامل به دلیل مصدومیت در اختیار ما باشد و مجبور بودیم در هر بازی تغییراتی در ترکیب خود انجام دهیم و نتوانستیم یک ترکیب ثابت را به میدان بفرستیم که این مسئله به ما ضرر زیادی زد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص حضور خود و کادر فنی در استقلال نیز گفت: من نمی خواهم خدای ناکرده منت سر کسی بگذارم اما همه در جریان هستند ما زمانی به استقلال آمدیم که کسی جرات نداشت این تیم را تحویل بگیرد چرا که شرایط موجود آن زمان مساعد نبود و ما با تمام مشکلاتی که داشتیم در حال حاضر تیم دوم جدول لیگ هستیم و شرایطمان هم بد نیست و اگر مقابل ذوب آهن پیروز شویم می توانیم به صدر جدول نزدیک تر می شویم.

وی در خصوص تعطیلات نیم فصل لیگ و برنامه های این تیم برای تعطیلات ادامه داد: تعطیلات نیم فصل برای ما بسیار مفید خواهد بود. قطعا تعدادی از بازیکنان ما که مصدوم هستند و یا تازه به تمرینات گروهی اضافه شده اند به مرز آمادگی خواهند رسید و امیدوار هستم این تعطیلات استقلال را به شرایط آرمانی نزدیک کند. تنها مصدومیت طولانی میداوودی است که وی را از ما دور نگه می دارد. اگر چه خیلی ها از من خواستند که این بازیکن را از فهرست خارج کنم اما من اعتقاد ویژه ای به میلاد داشته و هرگز این کار را نخواهم کرد.

پرویز مظلومی پیرامون انتقاداتی که از وی در خصوص نحوه استفاده از بازیکنان می شود، گفت: وقتی پیروز می شویم می گویند مظلومی و تیمش فقط می برند و زیبا بازی نمی کنند اما وقتی که می بازیم می گویند هم بد بازی می کنند و هم نتیجه را واگذار می کنند. به طور مثال در مقابل فولاد شروع خوبی داشتیم اما تک گلی که داور به تیم فولاد هدیه کرد شرایط تیمی ما را به هم ریخت. در این مدت مشکلات داوری بشدت به ما آسیب زده است. مدت ها بود که عده ای عنوان می کردند که داوران به نفع استقلال سوت می زنند اما شما دیدید که اصلا چنین چیزی صحت نداشت چرا که مدتی است نه برای ما پنالتی می گیرند و نه آفساید و فقط این جوسازی ها به ضرر استقلال تمام شده است اما خدا را شکر با تمام این ناملایمات، خوب نتیجه گرفته ایم و قطعا در نیم فصل دوم بهتر از این هم خواهیم شد.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص بازی نکردن چند بازیکن و ارتباط بسیار خوب وی با خوزستانی های تیم استقلال نیز گفت: در استقلال با برادرم هم شوخی ندارم چه رسد به بازیکنان. من با تمام بازیکنان دوست هستم اما در کار بسیار جدی و از هیچ خطای آنان نمی گذرم . اینکه گفته می شود من با بازیکنان استان خوزستان به دلیل همشهری بودن ارتباط صمیمانه تری دارم فقط برای حاشیه سازی برای استقلال است و این قضیه اصلا صحت ندارد.

مظلومی همچنین درخصوص بازی نکردن بیژن کوشکی ، هادی شکوری و تنی چند از بازیکنان دیگر نیز گفت: کوشکی و شکوری بازیکنان بزرگی هستند و توانایی های بسیاری دارند اما من باید در ابتدا آنها را محک زده و سپس استفاده کنم. شکوری بازیکن بسیار قابلی است اما می خواهم از وی به طور 90 دقیقه در یک دیدار دوستانه استفاده کرده و شرایط او را بسنجم. دوست دارم این بازیکنان وقتی وارد زمین می شوند در دیگر بازی ها نیز به طور کامل در زمین باشند و جای خود را به بازیکن دیگری ندهند.

سرمربی استقلال ادامه داد: از نظر من هر بازیکنی که در تمرین آماده باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و هیچکس نباید از پیش، خود را جزو 11 بازیکن اصلی زمین بداند و شما دیدید که من در یکی دو دیدار اخیر نیز از جوانان استفاده کردم و این نشان می دهد که به نام ها متکی نیستم و فقط به بازیکنان آماده فرصت بازی کردم می دهم.

وی در خصوص دیدار دوستانه ای که به احتمال زیاد 24 دی ماه و برای خداحافظی کریم باقری با پرسپولیس برگزار خواهد شد نیز گفت: من اصلا در جریان این دیدار نیستم و این را از شما می شنوم البته ما برای بازی مقابل پرسپولیس هیچ مشکلی نداریم اما در تاریخی که شما گفتید ما در اردوی ترکیه هستیم و بنابراین فکر نمی کنم بتوانیم این دیدار را برگزار کنیم.

مظلومی از افشای این حاشیه ها خودداری کرد و ادامه داد: نمی خواهم وارد جزئیات شوم اما امیدوار هستم که حرفه ای فکر کرده و علیه یکدیگر بیانیه صادر نکنیم چرا که این قبیل مسائل  زیبایی های فوتبال را از بین می برد.

سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص انتخاب نفرات تیم ملی افزود: با احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستم اما به این فهرست معترضم. متاسفانه تعدادی از این انتخاب ها کلیشه ای شده است و یک عده بازیکن حتما باید به تیم ملی دعوت شوند.

وی پیرامون دیدار استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان که روز پنج شنبه برگزار خواهد شد گفت: بازی با ذوب آهن از حساسیت های ویژه ای برای ما برخوردار است. تیم فوتبال ذوب آهن از کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان با تجربه ای سود می برد. این تیم اصفهانی یک تیم منسجم و بسیار خوب است و قطعا برای کسب سه امتیاز به تهران خواهد آمد تا همچنان صدرنشینی خود را تداوم بخشد. البته ما هم با بضاعتی که در اختیار داریم و با حمایت هواداران خود با تمام وجود پا به میدان خواهیم نهاد تا با کسب کامل امتیاز این دیدار بتوانیم فاصله خود را با ذوب آهن کم کرده و زمینه صدرنشینی خود را فراهم سازیم. البته با توجه به کمبود زمان، بیشتر روی جنبه روحی روانی بازیکنان کار کرده ایم چرا که وقت زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم و به همین دلیل دو روز زودتر از شروع بازی تیم را به اردو برده تا بتوانیم با آرامش بیشتری به مقابله با ذوب آهن بپردازیم.

 سرمربی استقلال تهران در پایان و در خصوص اتفاقاتی که درتیم فوتبال پرسپولیس و به  ویژه علی دایی افتاده است افزود: اشکال فوتبال ما در این است که اجازه کار به مربیان را نمی دهیم و از روی احساسات برخورد می کنیم مگر قرار است همیشه علی دایی برنده باشد و دیگر تیم ها فقط برای باخت جلوی پرسپولیس بیایند همه تیم ها برای کسب سه امتیاز به میدان می آیند و در فوتبال کنونی ما هیچ تیمی از قبل بازنده نیست.

مظلومی ادامه داد: در فوتبال ما مربیان پایشان روی پوست موز است و همیشه انتظار برکناری خود را می کشند ما فراموش کار هستیم و زود زحمات مربیان را از یاد می بریم چطور می شود در یک نیمه علی دایی سلطان باشد و در نیمه دوم باید پرسپولیس را رها کند. امیدوار هستم که به شخصیت مربیان من بعد از این توهین نشود و برای آنها همیشه احترام قائل باشیم مگر می شود مظلومی همیشه برنده کل بازیها باشد فوتبال اگر این طور بود دیگر هیچ جذابیت و زیبایی نداشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد