وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: اسامی حاشیه‌سازان را با مدرک فاش می‌کنم

مظلومی: اسامی حاشیه‌سازان را با مدرک فاش می‌کنم

سرمربی استقلال گفت: زمانی اسم حاشیه‌سازان را فاش خواهم کرد.


پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از دیدار فردا مقابل شاهین بوشهر در چارچوب جام حذفی اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. مجبور شدیم در این هفته تغییراتی در نوع تمرینات بدنی انجام دهیم و اندکی پرفشار کار کردیم.
وی افزود: در هفته گذشته و پس از بازی با شاهین تیم ما کلا دچار مشکلاتی بود که به نوع تمرینات برمی‌گشت. به هر حال ما بازی‌های زیادی را پیش رو داریم و باید بدن‌ها را آماده کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان این تیم گفت: جا دارد از کادر پزشکی تشکر کنم که بازیکنان را یکی یکی به جمع ما می‌رساند. یوسفی، جباری و مبعلی دچار مصدومیت هستند و فرهاد مجیدی امروز تمرین خوبی را پشت سر گذاشت و اگر نیاز باشد از او استفاده خواهیم کرد. همچنین مشکل میلاد میداودی برطرف شده و او به این دیدار خواهد رسید.
مظلومی در خصوص اهمیت بازی با شاهین بوشهر گفت: این دیدار تک حذفی است و بازیکنان ما حق اشتباه ندارند. باید بدانند که فرصت جبران وجود ندارد. شاهین تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی مسئله را ثابت کرده است.
وی در خصوص ناراحتی هواداران در بازی گذشته از عملکرد این تیم گفت: من در تیم‌هایی که حتی ضعیف‌تر بوده‌اند فوتبال هجومی از بازیکنانم خواسته‌ام. در بازی قبل نیز به ناچار به لاک دفاعی فرو رفتیم چون در بعضی از نقاط زمین دچار مشکل هستیم و از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌کنیم.
وی گفت: تمام فکر و ذکر بازیکنان در نیم فصل اول جمع آوری امتیازات است اما ما خودمان را در کورس نگه می‌داریم تا در پایان نیم فصل 2 ، 3 بازیکن به خدمت بگیریم.

مظلومی با تاکید بر اینکه عده‌ای به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند گفت: برخی بحث معاوضه بازیکنان را مطرح می‌کنند که این مسئله را تکذیب می‌کنم و مطمئن هستم عده‌ای به دنبال شیطنت هستند. ما نمی‌خواهیم میلاد میداودی را از دست بدهیم چون او بهترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود. چطور می‌شود یک مربی بهترین بازیکن تیمش را نخواهد. البته این شیطنت‌ها در استادیوم آزادی هم افتاد و من به این مسئله واقف هستم. عده‌ای تصور نمی‌کردند که تیم ما اینگونه نتیجه بگیرد و چه از داخل استادیوم و چه از بیرون به دنبال حاشیه سازی هستند.
مظلومی یادآور شد: به عنوان سرمربی استقلال باید اسم بازیکنی را که نمی‌خواهم به باشگاه اعلام کنم و حتی صراحتا می‌گویم شاید در پایان نیم فصل اسم 2 ، 3 بازیکن را بدهم و آنها را در اختیار باشگاه قرار دهم اما میلاد میداودی جزو این بازیکنان نیست.
سرمربی استقلال در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا ایمان مبعلی در این لیست حضور دارد، گفت: تا به امروز اسمی از کسی نبرده‌ام و قرار است در پایان نیم فصل این اسامی را اعلام کنم.

مظلومی در خصوص اینکه فتح الله زاده در مصاحبه‌ای اعلام کرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مدعی خواهد بود، گفت: آقای فتح الله زاده حق دارد اما ایشان در کمیته‌های فنی که تشکیل می‌شود می‌بییند که چه مشکلاتی داریم. از ابتدای فصل تاکنون مشکلات زیادی داشته‌ام و هیچ وقت بازیکنانم تمام و کمال در اختیارم نبود. چند بازیکن رباط پاره کرده داشتیم که اینها تازه به جمع ما اضافه شدند. جباری را در اختیار ندارم. آرش را بعد از دربی از دست داده‌ام و دستم خالی مانده است. تنها هفته‌ای که بازیکنانم را کامل در اختیار داشتم بازی با پرسپولیس بود و می‌بینید که بازیکنی مثل سید صالحی هنوز به جمع تیم ما اضافه نشده و حتی شکوری به شرایط بازی نرسیده است.

وی تصریح کرد: من به دنبال بازی تدافعی نیستم اما باید توجه کنم که با توجه به داشته‌هایم امتیازی را از دست ندهم. می‌دانم که در استقلال به کسی که نتیجه نگیرد فرصت نمی‌دهند اما شک نکنید که در آسیا بهتر خواهیم بود. از کانون هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که شرایط خوبی را روی سکوهای ورزشگاه‌ها به وجود آورده‌اند.
مظلومی افزود: خواهش من از هواداران این است که دقت کنند چون عده‌ای که استقلال را دوست ندارند به دنبال حاشیه سازی هستند و شیطنت می‌کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سال گذشته نیز صمد مرفاوی از وجود چنین نفراتی اظهار ناراحتی می‌کرد گفت: اگر آقای مرفاوی سال گذشته چنین بحثی را مطرح کرد امسال هم چنین نفراتی وجود دارند و مطمئن باشید زمانی اسم این نفرات را فاش خواهم کرد. هیچ ترسی از بابت این صحبت‌ها ندارم و روزی با مدرک آنها را معرفی می‌کنم و به آنها می‌گویم که حواسشان را جمع کنند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص پیوستن نشات اکرم به این تیم گفت: با نشات اکرم قراردادی بسته نشده و تنها مذاکره‌ای صورت گرفته است. چه کسی گفته این بازیکن به استقلال پیوسته است؟ آنها سر یک مسئله مالی مشکلاتی داشتند و باید ببینیم آیا این مشکلات حل شده یا خیر.
وی در خصوص قادر حسن گفت: این بازیکن هنوز به ایران نیامده و ظاهرا مشکلات ویزا دارد. نمی‌دانم چرا به ایران نمی‌آید اما قرارداد داخلی با او امضا شده و باید منتظر چنین بازیکنی بنشینیم.

به گزارش فارس، پرویز مظلومی در خصوص اینکه در جریان صحبت‌های فتح الله زاده و امیر قلعه نویی قرار دارد و آیا این صحبت‌ها در خصوص پیوستن مهدی کریمیان به استقلال بوده است یا خیر، گفت: آنها صحبت‌های دوستانه را با یکدیگر انجام داده‌اند و می‌توانند باز هم با هم صحبت کنند. اما من مهدی کریمیان را نمی‌خواهم و چنین مسئله را تایید نمی‌کنم.
سرمربی استقلال درباره اینکه به نظر می رسد در تمرین پنالتی تصمیم گرفته اید از وحید طالب لو مقابل شاهین استفاده کنید، گفت: نه، هنوز معلوم نیست که از کدام گلر استفاده کنم.
 

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد