وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی:یک لشگر مصدوم داریم، چه کار باید بکنیم؟

مظلومی:یک لشگر مصدوم داریم، چه کار باید بکنیم؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید این روزها تیمش با لشگری از مصدومان مواجه است که کار او را کمی مشکل کرده. او در حالی که به نمایش ضعیف استقلال در بازی مقابل شاهین اذعان دارد، از هواداران می‌خواهد به هیچ عنوان اسیر حاشیه سازان نشوند.


پرویز مظلومی ، از وضعیت این روزهای آبی پوشان تهران، اردوی نیم فصل استقلال در خارج از کشور، آخرین شرایط مصدومان این تیم، پیوستن نشاط اکرم به تیمش و جمع کردن حاشیه‌ها از استقلال تا اینجای فصل گفته که در زیر می‌آید:

*‌ آقای مظلومی! از شرایط استقلال و بازی روز شنبه مقابل شاهین بوشهر در جام حذفی بگویید.

پس از بازی مقابل شاهین تمرین‌های خود را به طور منظم پیگیری کرده‌ایم. بازی حساسی را در برابر شاهین در پیش داریم. فکر می‌کنم دو تیم با توجه به بازی هفته قبل خود دیگر دست همدیگر را خوانده‌اند و شناخت کاملی از هم دارند. شاهین در آن بازی خیلی‌ ما را اذیت کرد و فشار زیادی به روی دروازه ما آورد. ما در جام حذفی به قرعه سختی خورده‌ایم اما هر طور شده باید از این مرحله عبور کنیم، فکر می‌کنم بازی خوب و زیبایی را از دو تیم شاهد باشیم.

*‌ هواداران استقلال در دیدار قبل به نمایش دفاعی تیم‌تان مقابل شاهین به شدت اعتراض داشتند. چه واکنشی نسبت به این موضوع دارید؟

به هر حال هواداران باید بدانند که ما دستمان بسته است و در بعضی پست‌ها واقعا با کمبود بازیکن مواجه هستیم. ضمن این که مصدومیت‌های ما نیز در مدت اخیر زیاد شده. نمایش استقلال در آن بازی برخلاف میل باطنی خود من بود. چرا که تیم‌های من همیشه هجومی بازی کرده و به دنبال زدن گل‌های بیشتر بوده‌اند، اما من این اطمینان را می‌دهم که استقلال در آینده آن طور که هواداران دوست دارند بازی می‌کند. ضمن این که هواداران استقلال یادشان نرود که ما چگونه حاشیه‌های تیم را جمع کردیم.

*‌ مصدومان استقلال در حال حاضر چه کسانی هستند؟

در حال حاضر جباری، میداوودی، مبعلی و مجیدی مهمترین مصدومان ما هستند که به احتمال فراوان به بازی فردا نمی‌رسند. ضمن این که از آن طرف سید صالحی هم هنوز مصدوم است. در واقع من در تیمم 22 بازیکن دارم و یک لشگر مصدوم؟! من چه کاری باید بکنم با این همه مصدوم؟ با این حال از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا این لحظه با جان و دل بازی کرده‌اند. امیدوارم که روزهای خوب استقلال فرا رسد و ما بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم.

*‌ پیوستن نشاط اکرم به استقلال در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

هنوز با این بازیکن قرارداد امضا نکرده‌ایم اما اگر اکرم بیاید می‌تواند در خط میانی خیلی به ما کمک کند.

*‌ وضعیت قادر حسن چه شد؟

این بازیکن هم مشکلات خاص خودش را دارد و هنوز با باشگاهش قرارداد دارد. منتظریم که کارهای پیوستن او انجام شود چرا که به یک بازیکن مانند او نیاز داریم.

*‌ مثل اینکه شما گفته بودید او را نمی‌خواهید؟

خیر، من چنین چیزی نگفته‌ام. فقط عنوان کردم که او باید بیاید و ما او را ببینیم. به هر حال امیدوارم زودتر بیاید. ما به یک بازیکن خوب کناری نیاز داریم.

*‌ موضوع بازگشت مجید نامجو مطلق به استقلال چه بود؟

نمی‌دانم این بحث از کجا شروع شده. اصلا من پیشنهادی نداده‌ام که در کنار خودم دستیاری داشته باشم. فعلا با همین کادر به کار خود ادامه می‌دهیم.

*‌ چقدر به کسب نتیجه در بازی‌های پایانی استقلال در نیم فصل امیدوارید؟

انشاالله تیم روز به روز بهتر می‌شود. در چند بازی باقیمانده از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب نیم فصل را به پایان ببریم.

*‌ چه برنامه‌ای برای تعطیلات نیم فصل دارید؟

قصد داریم یک اردو را در خارج از کشور برگزار کنیم. البته هنوز کشور مقصد مشخص نیست.

*‌ ایا موضوع جابه‌جایی برخی بازیکنان در نیم فصل درست است؟

خیر، هیچ جابه‌جایی در نیم فصل نخواهیم داشت. متاسفانه دوباره شایعه‌سازی‌ها را شروع کرده‌اند. یک بار هم این کار را کردند اما ما حاشیه‌ها را جمع کردیم. یک سری افراد که فکر نمی‌کردند استقلال بدین گونه نتیجه بگیرد در بازی مقابل شاهین شروع به جوسازی کردند.تماشاگران استقلال حواسشان جمع باشد و با این چیزها گول نخورند.

*‌ این حاشیه‌سازان چه کسانی هستند؟

فعلا فقط سربسته می‌گویم که یک سری افراد در حال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند.

*‌ حمید استیلی عنوان کرده این بار استقلال را در آزادی شکست می‌دهد.

ما حمید را خیلی دوست داریم. انشاالله بازی زیبایی را از دو تیم خواهیم دید.
 www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد