وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

استقلال مقابل شاهین به برتری رسید

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

استقلال مقابل شاهین به برتری رسید

تیم فوتبال استقلال، شاهین بوشهر را شکست داد.


دیدار تیم های استقلال و شاهین بوشهر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری 2 بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید.
در حالی که بازی بدون اتفاق خاصی در جریان بود و دو تیم حملات نه چندان خطرناکی را روی دروازه هم ایجاد کرده بودند، در دقیقه 35 با خطای مسعود نظرزاده روی روانخواه،‌ استقلال صاحب ضربه پنالتی شد و این ضربه را فرزاد آشوبی به گل تبدیل کرد.

در شرایطی که بازیکنان شاهین قصد جبران نتیجه را داشتند بار دیگر استقلال با خطای احمد آل نعمه روی مجیدی صاخب ضربه پنالتی شد تا این بار هم بخشی زاده داور وسط اعلام ضربه پنالتی کند. این ضریه را فرزاد آشوبی در دقیقه 40 به گل تبدیل کرد.

بازی در نیمه دوم به دلیل اتفاقات رخ داده در 45 دقیقه ابتدایی با بازی هجومی شاهین آغاز شد. بازیکنان این تیم بعد از هدر رفتن چند موقعیت در دقیقه 63 توسط ایمان حیدری به گل رسیدند. این تیم در دقایق پایانی دو فرصت ایده آل را به راحتی از دست داد تا 2 بر یک بازنده شود.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی در دقایق پایانی نیمه اول علی مرزبان یکی از مربیان شاهین را به دلیل اعتراض اخراج کرد. این داور به لک چیرا از شاهین کارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی 27 امتیازی و در رده سوم جدول جای گرفت. این تیم با پرسپولیس هم امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم ایستاد. شاهین نیز به این شکست 14 امتیازی باقی ماند.

بازیکنان استقلال:
محمد محمدی، حنیف عمران زاده، لوییز، جواد شیرزاد، پژمان منتظری، دسوزا( 84- بیژن کوشکی)، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، امیدرضا روانخواه( 71- کیانوش رحمتی)، فرهاد مجیدی(46- اسماعیل شریفات)، میلاد میداودی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیکنان شاهین بوشهر:
مجتبی روشنگر، عبدالله کرمی، احمد آل نعمه(46- ایمان حیدری)، محسن ایران نژاد، لک چیرا، ستار زارع، مهدی نوری(46- محسن حمیدی)، مسعود نظرزاده، پتروویچ(82- منصور تنهایی)، امجد شکوه مقام، عباس پورخسروانی
سرمربی: حمید استیلی
 

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد