وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تصاویر جدید چاقوکشی تماشاگران در ورزشگاه تختی آبادان

تصاویر جدید چاقوکشی تماشاگران در ورزشگاه تختی آبادان

خبرگزاری فارس: در حالی که باشگاه نفت آبادان و مسئولان این شهر چاقوکشی تماشاگران در دیدار با استقلال را انکار می‌کنند خبرگزاری فارس تصاویر جدیدی از این اتفاق تلخ را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتشار عکس‌های چاقوکشی در جریان دیدار نفت آبادان و استقلال از سوی شماری از هواداران آبادانی در ورزشگاه تختی این شهر در خبرگزاری فارس به تازگی عکس‌های جدیدی به دستمان رسیده است.
این تصاویر و همچنین عکس‌های قبلی گویای این است که درگیری رخ داده مربوط به تماشاگران آبادانی در ورزشگاه تختی است. در چند عکس چاقو مشخص نیست و تصاویر، درگیری را نشان می‌دهند که در آنها چاقو در پشت فردی که مقابل دوربین ایستاده پنهان شده اما مربوط به همان صحنه‌های درگیری است.

این در شرایطی است که باشگاه صنعت نفت اعلام کرده اتفاق رخ داده در ورزشگاه تختی هنوز برایشان محرز نشده و فرمانده انتظامی آبادان نیز در اظهار نظری عجیب گفته این عکس‌ها ساختگی است اما به گفته شاهدان عینی و شواهد موجود کاملا مشخص است که این درگیری با چاقو در جریان بازی نفت و استقلال رخ داده است. ضمن اینکه زمان دقیق و روزی که عکس گرفته می‌شود ثبت شده و غیر قابل تغییر است. بدین ترتیب هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که عکس‌های چند سال پیش، امروز منتشر شود و ساختگی باشد و تنها کسانی این اظهار نظر را می‌کنند که چندان با کار رسانه آشنایی ندارند.  

 برای دیدن سایر  عمس ها بر روی لینک زیر کلیک کنید: 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8908170243 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 16:53

یک سال ونیم است که میگویند عکسها ساختگی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد