وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مبعلی: شاید بعضی از بازیکنان از حرف‌های حجازی ناراحت شده‌اند

مبعلی: شاید بعضی از بازیکنان از حرف‌های حجازی ناراحت شده‌اند/ اگر سوتفاهمی پیش آمده، بهتر است حل شود

2010/11/8 15:29:00

Iman Mobali
Iman Mobali

سایت گل ـ‌ استقلال در دو، سه اخیر یکی از پرسروصداترین تیم‌های لیگ برتری لقب گرفت. در این میان موضوع اختلاف پرویز مظلومی و ناصر حجازی حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد هر چند که استقلالی‌ها سعی می‌کنند اتفاقات اخیر را تکذیب کنند. خبرنگار سایت گل در خصوص مسائل اخیر و آخرین وضعیت استقلال گفت‌وگویی را با ایمان مبعلی انجام داد که حرف‌های این بازیکن را می‌خوانید.

*مثل اینکه استقلال شرایط خوبی ندارد؟

تیم ما بعد از 12 هفته شکست خورد که همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورد. البته بعضی‌ها هم می‌خواهند از این باخت سواستفاده کنند ولی استقلالی‌ها باید حواس‌شان جمع باشد. هیچ کس به اندازه خودمان نمی‌تواند به تیم کمک کند و باید کاری کنیم که نبازیم و حاشیه هم ایجاد نشود.*اختلاف مظلومی و حجازی صحت دارد؟

این مسائل به من مربوط نمی‌شود و بهتر است از خودشان سوال کنید. من یک بازیکن هستم و به این مسائل فکر نمی‌کنم.

*ولی می‌گویند حجازی با بازیکنان تند صحبت کرده و همین موضوع ناراحتی شما و مظلومی را به همراه داشته؟

من اولین بار بود که می‌دیدم آقای حجازی در زمین تمرین با بازیکنان حرف می‌زند و شاید بعضی از بازیکنان از حرف‌های او ناراحت شده باشند. آقای حجازی انسان قابل احترامی است و بدون شک خواهان موفقیت استقلال است. از طرفی مظلومی هم سرمربی‌ است و او هم می‌خواهد نتیجه بگیرد. اگر هم سوتفاهمی بین این دو نفر به وجود آمده است، امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود تا استقلال از این مسائل ضربه نخورد.

*بحث ساندویچ‌ خوردن بازیکنان استقلال هم سوژه جالبی است، نه؟

من نمی‌دانم چه کسانی ساندویچ خوردن ولی مثل اینکه  آقای مظلومی از این موضوع ناراحت شده بود.

*از این مسائل فاصله بگیریم. وضعیت خودت چطور است؟

من مشکل خاصی ندارم و آماده هستم.

*از نیمکت‌نشینی مقابل صنعت نفت ناراحت شدی؟

هر فوتبالیستی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود ولی من اعتراض نمی‌کنم. شاید نظرم با نظر سرمربی فرق داشته باشد ولی دوست ندارم حرفی بزنم که ناراحتی به وجود بیاید. من یک روز سرمربی خواهم شد و هیچ وقت نمی‌خواهم بازیکن مقابل قرار بگیرد.

*مجتبی جباری هم که باز مصدوم شد.

ما فقط در دو، سه بازی کنار هم قرار گرفتیم و این اواخر شناخت خوبی از هم داشتیم. از این اتفاق ناراحتم و دعا می‌کنم که جباری دیگر هیچ وقت مصدوم نشود. 

www.goal.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد