وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

انتقاد حجازی از دوندگی پایین و بی‌تفاوتی برخی از بازیکنان استقلا

انتقاد حجازی از دوندگی پایین و بی‌تفاوتی برخی از بازیکنان استقلال

رییس کمیته فنی استقلال از دوندگی پایین و بی‌تفاوتی برخی از بازیکنان این تیم انتقاد کرد.


   به نقل از سایت باشگاه استقلال، ناصر حجازی گفت: شنبه در تمرین استقلال حاضر شدم و بنابر احساس وظیفه به صورت خصوصی با بازیکنان تیم صحبت کردم. وقتی استقلال شکست می‌خورد همه ناراحت می‌شوند و مردم انتظار دارند در بازی‌های بعدی این شکست به بهترین نحو جبران شود و بازیکنان باید این مهم را در نظر بگیرند تا باعث ناراحتی و دلخوری هواداران نشوند.

وی ادامه داد: از دوندگی پایین و بی‌تفاوتی برخی از بازیکنان در حضور خودشان انتقاد کردم. با آنها در مورد برخی از بازیکنان که از استقلال جدا شدند و در حال حاضر در تیم‌های دیگر به ورطه فراموشی سپرده شده‌اند، صحبت کردم که بازیکنان بدانند حضور در استقلال چه ارزشی دارد و این پیراهن استقلال است که به آنها هویت و محبوبیت می‌بخشد و چنانچه در این تیم نباشند، حتی اگر چند برابر استقلال هم پول بگیرند خیلی زود از یادم مردم می‌روند.

حجازی افزود: در هر صورت بازیکنان استقلال باید بدانند در چه جایگاهی قرار دارند. اینجا استقلال است و هواداران نمی‌توانند تحمل کنند بازیکن تیم محبوب‌شان در زمین دوندگی و جنگندگی لازم را نداشته باشد. حرف‌های من از سر دلسوزی است. استقلال در حال حاضر در جدول رده‌بندی در شرایط حساسی قرار گرفته و نباید مفت امتیاز از دست دهد. باید تلاش تیمی بیشتر شود تا از این پس به این راحتی حریفان نتوانند از استقلال امتیاز بگیرند.

 

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد