وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تا عمو فرهادو داریم غم نداریم ...

                                       بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت همه دوستان عزیز، منو ببخشید که چند روزی نتونستم وبلاگو آپدیت کنم؛ ولی حالا با یک گزارش جالب و دیدنی از بازی استقلال – پرسپولیس اومدم خدمتون، تا آخرش با من باشین. 

 

 

  

طبق معمول خیلی از هواداران از شب قبل اطراف ورزشگاه خوابیدن و صبح به محض باز شدن درهای ورزشگاه به داخل ورزشگاه هجوم بردن منم از صبح زود رفتم تا بتونم بازی رو از نزدیک ببینم، جای همه شما خالی بود. 

طرفدارای استقلال از همو اول پر تعداد بودن و لحظه به لحظه هم تعدادشون بیشتر میشد و سکوها پر میشدن، اما بر عکس، هرچی که به تماشاگرهای پرسپولیس نگاه میکردیم اونا خیلی کم تعداد بودن و به کندی سکوهاشون پر میشد. شانس ما هم یه آقای نسبتاً مسن اومد کنارمون نشست که از طرفدارای خیلی قدیمی استقلال بود و بازیهایی رو به یاد داشت از زمانی که من هنوز به دنیا نیومده بودم، این بنده خدا اراکی بود و حسابی پایه صحبت کردن، برعکس من که زیاد حوصله نداشتم، آخه میخواستم ببینم چی میگزره ولی دیگه نمیشد کاریش کرد و این آقا حرف زد و زد و آمار همه فک و فامیلشو داد، البته بدم نبود و نهار و تنقلاتو هم مهمون حاجی بودیم جای شما خالی.

از همون اوایل صبح تماشاگران استقلال پرشور و هیجان مشغول تشویق تیمشون بودن اونا همچنین یاد مرحوم جورابلو رو زنده نگه داشتن و به شدت اونو تشویق میکردن.

قبل از بازی تو ورزشگاه آهنگ سکوت محسن یگانه پخش شد که طرفدارای استقلال شروع به همخوانی کردن که این که این کار مونا باعث شد که همش مجریه وسطش پارازیت بندازه و به استقلالیا بگه که خودشونو کنترل کنن.

اولین نفری که وارد زمین شد وبه شدت مورد تشویق قرار گرفت محمد محمدی بود که به همراه پسرش اومد تو زمین. بعد از اون هم سایر بازیکنا اومدن و بشدت تشویق شدن.  

                      

                         دانلود فیلم حضور محمدی در زمین  

  

خلاصه بازی شروع شد و خیلی زود پرسپولیس یه گل زد که داور اونو آفساید اعلام کرد؛ من این گلو گذاشتم که شماهم دانلود کننین و خودتون قضاوت کننین، به لحظه ضربه زدن به توپ خوب دقت کننین، به نظر میاد پای بازیکن پرسپولیس تو آفسایده.  

 

                                     دانلود گل مردود پرسپولیس 

  

تو نیمه اول استقلال خوب بازی نکرد و 2 موقعیت تک به تکو آرش برهانی  و یکیو هم میلاد میداودی از دست داد و تماشاگرا از بازی استقلال اصلاً راضی نبودن، همچنین تماشاگرا خیلی به بازی فرزاد آشوبی معترض بودن که توپارو راحت از دست میداد و پاساش به مقصد نمیرسید. 

بین دو نیمه هم آهنگهایی از محسن یگانه، محمد اصفهانی، محمد علیزاده ، گروه آرین و ... پخش شد ولی دیگه تماشاگرا حوصله همخوانی نداشتن. 

هنگام ورود بازیکنان به زمین حنیف عمران زاده هم با لباس شخصی به کنار زمین اومد و مورد تشویق هوادارن قرار گرفت.

 

                             

      دانلود فیلم حضور حنیف عمران زاده  

 

خلاصه نیمه دوم شروع شد وبعد از گذشت چند دقیقه باز هم بازی چندان دلچسپیو از استقلال ندیدیم ولی بعد از اینکه مجتبی جباری اومد تو زمین بازی کمی بهتر شد.

 دیگه آخرای بازی شد و تماشاگرای ناراضی استقلال مشغول ترک ورزشگاه بودن که پاس زیبای جباری برای مجیدی همه رو میخ کوب کرد، یه پاس فوق العاده و فرار زیبای فرهاد مجیدی از سد شیث و ضربه تمام کننده فرهاد مجیدی که ورزشگاهو منفجر کرد.

یک گل بسیار دیدنی از فرهاد مجیدی   

                             

        دانلود گل زیبای فرهاد مجیدی  

دیگه هواداری استقلال سر از پا نمیشناختن، و بشدت مشغول تشویق استقلال بودن که داور سوت پایان بازیو زد و جشن و پایکوبی به خیابونا کشیده شد. 

عکسهای بازیو هم ببینین....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد