وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پرویز مظلومی:بازیکنان استقلال باید احتیاط را کنار بگذارند

پرویز مظلومی:بازیکنان استقلال باید احتیاط را کنار بگذارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از بازیکنان تیمم خواسته ام در دیدار مقابل صبا احتیاط را کنار بگذارند و با انگیزه بازی کنند.


  پرویز مظلومی در مورد دیدار استقلال با صبا تاکید کرد که استقلال به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد؛ زیرا از یک سو برای باقی ماندن در جمع صدرنشینان جدول و از سوی دیگر برای افزایش اختلاف امتیازات با تیم های پایین تر از استقلال باید در این دیدار پیروز شویم .
 وی با اشاره به دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس تاکید کرد: با بازیکنان استقلال صحبت های لازم را انجام داده و از آنها خواسته ام احتیاط را در این بازی به خاطر شهرآورد کنار بگذارند. ما باید به سه امتیاز دیدار با صبا در کنار تدابیر لازم در مسابقه مقابل پرسپولیس فکر کنیم.
 سرمربی تیم استقلال با اشاره به دوکارته بودن چندین بازیکن استقلال در آستانه شهرآورد خاطرنشان کرد: هر چند پنج یا شش بازیکن ما دوکارته هستند و احتمال محرومیت آنها در بازی برابر پرسپولیس وجود دارد اما همان طور که گفتم از شاگردانم خواسته ام تا بدون ترس و با انگیزه بالا برابر صبا به میدان بروند.
 مظلومی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت محرومان و مصدومان تیمش افزود: متاسفانه روانخواه به دلیل مصدومیت مجدد نمی تواند ما را در بازی فردا همراهی کند. وضعیت جباری برای بازی مقابل صبا همچنان مبهم است و برغم اینکه وی در تمرینات حضور داشت باید برای حضور در مسابقه فردا - یکشنبه - شرایط وی را ارزیابی کرد.
سرمربی استقلال ادامه داد: شریفات و مجیدی مشکل خاصی ندارند و در روزهای گذشته با ما تمرین کرده اند. البته میداودی و آشوبی نیز به دلیل محرومیت قادر به بازی برابر صبا نیستند و با همین بضاعت و با تمام قدرت هفته دهم را برگزار می کنیم.
 مظلومی با دشوار دانستن مسابقه برابر صبا گفت: با توجه به اینکه صبا از یک مربی کارکشته بهره می برد و در زمین خود بازی خوبی ارایه می کند، کار سختی داریم و تمام تلاش خود را برای شکست این تیم به کار می گیریم.
 وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر جذب بازیکن خارجی طبق صحبت های سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: با توجه به نیاز تیم در پست هافبک چپ از فتح الله زاده خواستم تا در سفر به اسلواکی یک بازیکن مناسب را برای تیم جذب کند.
 مظلومی افزود: هنوز فتح الله زاده را ندیده ام تا در این مورد بیشتر صحبت کنیم اما ناصر حجازی به عنوان نماینده کادر فنی همراه فتح الله زاده در این سفر بوده است. نظرات بیشتر در این مورد را پس از جلسه با فتح الله زاده و حضور این بازیکن در تمرینات اعلام می کنیم.
 تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال فردا - یکشنبه - در قم میهمان تیم صبا است و روز جمعه در حساس ترین باز ی هفته یازدهم در تهران به مصاف پرسپولیس می رود.

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان شنبه 17 مهر 1389 ساعت 22:19 http://بمون تو کف.com

خوش به حال عقب مونده ات
برو بچسب به زندگیت فرهاد مچیدی کیلو چنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد