وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آشوبى: شاید بعدها حسرت بازى برزیل را بخورم!

آشوبى: شاید بعدها حسرت بازى برزیل را بخورم!
فرزاد آشوبى هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص عدم همراهى تیم ملى و بازگشت به تهران گفت: به دلیل مصدومیتى که داشتم با اجازه مربیان تیم ملى به تهران بازگشتم

فرزاد آشوبى هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص عدم همراهى تیم ملى و بازگشت به تهران گفت: به دلیل مصدومیتى که داشتم با اجازه مربیان تیم ملى به تهران بازگشتم که البته اگر در امارات هم مى ماندم شرایط حضور در ترکیب تیم ملى براى دیدار با برزیل را نداشتم. من نمى توانم با قسمت بجنگیم و شاید بعدها حسرت از دست دادن این بازى با بخورم اما صلاح اینطور بوده و باید به فکر سلامتى ام باشم.وى با اشاره به شرایط خود در استقلال اضافه کرد: در بازى مقابل صبا به دلیل محرومیت نمى توانم تیم را همراهى کنم و به همین علت وضعیت مناسبى در اختیار خواهم داشت تا با بهبود وضعیت مصدومیتم آماده حضور در دربى تهران شوم. این بازى براى من اهمیت زیادى دارد و دوست دارم آمادگى بالایى براى این بازى داشته باشم. این وضعیت چند روزه به من کمک خواهد کرد تا با خیالى آسوده استقلال را همراهى کنم و براى دیدار با تیم سابقم آماده شوم.

۱۳۸۹/۰۷/۱۷
۱۰:۲۰
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد