وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

وضعیت مجیدی و جباری هنوز مشخص نیست

 وضعیت مجیدی و جباری هنوز مشخص نیست
مظلومی با انتقاد شدید از ایجاد حاشیه‌های اخیر:
برخی افرادی که کنار ما هستند اخبار خلاف واقع را به بیرون انتقال می‌دهند! 

سرمربی تیم فوتبال استقلال به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، پرویزمظلومی در گفت‌وگویی با سایت باشگاه استقلال اظهار کرد: در کردان اردوی بسیار خوبی را سپری کردیم و بازی تدارکاتی مناسبی را هم داشتیم. در این اردو توان تیمی ما به شکل محسوسی افزایش پیدا کرد و تنها مشکل ما کامل نبودن تیم به خاطر عدم حضور ملی‌پوشان و وجود تعدادی بازیکن مصدوم بود. یقینا اگر نفرات تیم را به طور کامل در اختیار داشتم، پیشرفت تیمی ما در این اردو به مراتب بالاتر می‌رفت.

مظلومی ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی بازیکن مصدوم داریم. جا دارد از زحمات نوروزی و ستوده کمال تشکر را داشته باشم که این عزیزان با تلاش خود سعی در رفع مشکلات بازیکنان مصدوم تیم دارند. سیدصالحی همچنان دوران نقاهت پس از عمل را می‌گذارند، محسن یوسفی را حداقل برای دو ماه در اختیار نخواهیم داشت، وضعیت مجیدی و جباری هنوز مشخص نیست و هادی شکوری هنوز احتیاج به زمان دارد. اما خوشبختانه شریفات و دوسانتوز به تمرینات تیم بازگشته‌اند و امیدرضا روانخواه نیز در شرایط خوبی قرار دارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند از این بازی به استقلال کمک کند.

مظلومی تصریح کرد: از عملکرد ملی‌پوشان استقلال در بازی‌های اخیر تیم ملی رضایت کامل دارم. آنها بسیار شاداب نشان دادند و هم در گلزنی و هم در پاس گل دادن عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی ایران با برزیل با تشکر از همه مسئولینی که زمینه انجام این مسابقه بزرگ را فراهم کردند، گفت: فوتبال ملی ما پس از عدم صعود به جام‌جهانی به چنین بازی‌هایی احتیاج دارد تا همچنان در مسابقات بزرگ بین‌المللی در مقابل دیدگان فوتبالدوستان جهان قرار گیرد. تنها نکته منفی این بازی انجام آن در کشور امارات است. واقعا حیف شد که این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شود. اگر این مهم صورت می‌گرفت قطعا با توجه به علاقه‌ای که مردم ایران به فوتبال برزیل دارند مهمان‌نوازی باشکوهی از آنها صورت می‌گرفت. در نهایت این مسابقه افتخار بزرگی برای کادرفنی و بازیکنان ایران است و امیدوارم برزیلی‌ها هم که با تمام نفرات خود به ابوظبی می‌آیند به این مسابقه به صورت یک بازی تفریحی نگاه نکنند تا شاهد یک بازی مهیج و زیبا باشیم.

مظلومی پیرامون کمپ استقلال گفت: این پروژه نه تنها مایه افتخار استقلال، بلکه افتخاری برای جامعه ورزش ایران است. متاسفانه استقلال امکانات زیادی دارد که در حال حاضر در اختیار باشگاه نیست. امیدوارم با تلاش‌های بی‌وقفه فتح‌اله‌زاده و حمایت‌های سعیدلو این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سرمربی استقلال در مورد حواشی و شایعات اخیر پیش آمده در مورد برخی از بازیکنان استقلال گفت: واقعا مایه تاسف است که یک سری افراد که در کنار ما هستند اخبار خلاف واقع را به بیرون انتقال می‌دهند. در مورد امیرآبادی و اینکه گفته می‌شود تنبیه شده است باید بگویم اصلا چنین چیزی نبوده است. او 45 دقیقه کمتر نسبت به سایرین بازی کرده بود و چون دو روز بعدی تعطیل بودیم از او خواستیم به صورت انفرادی برای دقایقی تمرین کند. در مورد برهانی هم برخی از اصحاب رسانه بدون تحقیق مطالبی را عنوان می‌کنند. مگر می‌شود آرش برهانی از جیب خود برای باشگاه استقلال چک بدهد؟ امیدوارم رسانه‌ها برای اخبار دقیق و موثق خود به اعزام خبرنگار مبادرت ورزند تا چنین اکاذیبی منتشر نشود. در هر حال از باشگاه خواسته‌ام تا کمیته حقوقی تشکیل دهد و به این مسائل رسیدگی کند تا دیگر شاهد آن نباشیم، هرچند تاریخ نشان داده است که همواره در آستانه قهرمانی‌ها و بازی‌های حساس چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و ما کاملا با آن آشنا هستیم و راه مقابله با آن را می‌دانیم. 

www.isna.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
فطمه (ابی اناری) سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 16:25 http://barclona.blogfa.com

سلام

ممنون که اومدی

موافقم فقط بگو با چه اسمی لینکت کنم

من اپم

بیا

خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد