وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

نوروزی: مجیدی و جباری را به دربی می رسانم

نوروزی: مجیدی و جباری را به دربی می رسانم
استقلالی‌ها در روزهای اخیر با مصدومیت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری دو بازیکن کلیدی‌شان مواجه هستند

استقلالی‌ها در روزهای اخیر با مصدومیت فرهاد مجیدی و مجتبی جباری دو بازیکن کلیدی‌شان مواجه هستند ولی به گفته امین نوروزی رییس گروه پزشکی باشگاه استقلال، این دو بازیکن در چند روز آینده به شرایط طبیعی خواهند رسید. حرف‌های نوروزی حاوی خبرهای خوشی برای استقلالی‌ها است چرا که جباری و مجیدی برای دیدار با پرسپولیس هیچ مشکلی نخواهند داشت.
نوروزی ابتدا در مورد وضعیت مجیدی می‌گوید: «این بازیکن بعد از مصدومیتی که در اردوی کردان داشت بلافاصله به تهران برگشت و مراحل درمانی را در کلینیک آغاز کردیم. مجیدی از ناحیه عضلات چهار سر ران دچار مصدومیت شده و هنوز شرایط تمرین ندارد. ما باید امروز یا فردا از او تست بگیریم و اگر وضعیت فرهاد مطلوب نبود فعلاً به او اجازه تمرین نخواهیم داد.»
پزشک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی می‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود، تأکید می‌کند: «برای بهبود مصدومیت فرهاد به اندازه کافی وقت داریم و اگر اتفاق خاصی نیفتد او حتماً به این دیدار می‌رسد.» نوروزی در ادامه با اشاره به وضعیت جباری می‌گوید: «هفته‌های گذشته به زانوی جباری فشار آمد و ما هم تشخیص دادیم که او فعلاً با تیم تمرین نکند البته مجتبی خوشبختانه شرایط بسیار خوبی دارد و ظرف امروز و فردا در تمرین‌ها شرکت خواهد کرد. این بازیکن هم برای دیدار با پرسپولیس مشکل خاصی نخواهد داشت ولی بازی کردن او مقابل صبا هنوز مشخص نیست.»

۱۳۸۹/۰۷/۱۰
۱۸:۰۶
www.esteghlaltehranfc.com
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد