وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

محسن یوسفی: دو ماه نمی توانم برای استقلال بازی کنم

محسن یوسفی: دو ماه نمی توانم برای استقلال بازی کنم

هافبک مصدوم استقلال از دوری دو ماهه خود از میادین فوتبال و عدم همراهی تیم استقلال در این مدت خبر داد.


 محسن یوسفی گفت: چند هفته به دلیل مصدومیت از میادین و تمرینات تیم دور و مشغول فیزیوتراپی بودم که سرانجام روز پنج شنبه هفته گذشته کشاله آسیب دیده را جراحی کردم.
وی با اشاره به دوری دو ماهه اش از میادین فوتبال تاکید کرد: با توجه به توصیه پزشکان، رسیدن به بهبودی کامل برای بازگشت به تمرینات تیم حدود دو ماه فرصت می خواهد و باید به استراحت بپردازم.
هافبک استقلال با اشاره به از دست دادن بازی مقابل پرسپولیس یادآور شد: نه تنها بازی با پرسپولیس که تعدادی از دیگر بازی های تیم را هم در چند هفته آینده از دست می دهم و امیدوارم که تیم استقلال بتواند در این بازی ها به خصوص در شهرآورد موفق عمل کند.
یوسفی در پایان درباره احتمال فسخ قرارداد یا خارج کردن اسمش از فهرست بازیکنان گفت: مسئولان باشگاه در گفتگو هایی تاکید کردند که به هیچ عنوان تصمیمی مبنی بر خروج نام من از فهرست بازیکنان تیم ندارند و همان طور که گفتم پس از دو ماه مجددا در خدمت تیم خواهم بود

  

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد