وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح الله زاده: مقابل زیاده خواهی برهانی ایستادم

فتح الله زاده: مقابل زیاده خواهی برهانی ایستادم

سرپرست باشگاه استقلال درباره اخراج موقت برهانی از استقلال گفت: تابع نظم و قانون هستم و مقابل زیاده‌خواهی برهانی ایستادم.


 علی فتح الله زاده گفت: این بازیکن فکر می کرد چون برای بازی با صبای قم میلاد میداودی سه اخطاره و اسماعیل شریفات هم مصدوم است تیم به او نیاز دارد و می تواند از قوانین سرپیچی کند.

وی ادامه داد: برهانی تصور می کرد ما نسبت به این کار او چشم پوشی می کنیم به همین دلیل اعلام کرده که چون باید مبلغ بیشتری از چکش پاس شود به همین بهانه در اردو حاضر نشده است.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: به برهانی 50 درصد قراردادش را پرداخت کردیم. من مقابل زیاده خواهی بازیکنان ایستادگی می کنم. کادرفنی هم از من خواست تا با او برخورد کنیم و باشگاه هم به شدت با وی برخورد خواهد کرد.

فتح الله زاده درباره مجازات برهانی نیز گفت: او بین 10 تا 25 میلیون جریمه نقدی خواهد شد.

وی ادامه داد: برهانی دیشب هم می خواست به اردو بازگردد که آقای مظلومی اجازه حضور وی را نداد و من هم تایید کردم.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: برهانی زمانی می تواند به اردو بازگردد که کادرفنی بخواهد و به ازای هر روز نبودش در تمرین جریمه خواهد شد

 

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد