وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

کوشکی: از موضع باشگاه استقلال تعجب می‌کنم

کوشکی: از موضع باشگاه استقلال تعجب می‌کنم  

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:از موضع باشگاه در قبال خودم تعجب می‌کنم.


 بیژن کوشکی درباره اتفاقات رخ داده برای وی بعد از یک مصاحبه جنجالی اظهار داشت: از مدیریت و کادرفنی استقلال تعجب می کنم که در قبال من چنین موضعی گرفته اند و اعلام کرده اند که در تمرین نباشم. چند سال است که بازیکن این تیم هستم و اگر قرار بود چنین مصاحبه هایی علیه تیم و باشگاه انجام دهد می توانستیم خیلی زودتر از این چنین کاری کنم.
 وی افزود: ماهیت من به چنین چیزهایی نمی خورد. در مورد کل فوتبال ایران صحبت کردم و آن چیزهایی که در تیم های مختلف دیده بودم را گفتم. البته در مصاحبه ای که از من نقل شده همه صحبت ها نیاورده شده، کلماتی جابجا شده و باعث شد به این شکل در بیاید.

این مدافع تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: قانونی را نقض نکردم یا کار خلاف شرعی انجام نداده ام که می گویند باید در کمیته انضباطی باشم. صبح در تمرین صادقانه به آقای مظلومی و پورحیدری گفتم که چه حرف هایی زدم. آنها حرف من را باور نمی کنند اما آنچه در روزنامه ها آمده را قبول دارند.
کوشکی خاطرنشان کرد: تعجب می کنم که باشگاه استقلال چطور از من شناخت ندارد و فکر می کند که همه حرف های مطرح شده در این مصاحبه برای من است؟ از صحبت های من علیه خودم سوء استفاده شده است. چرا باید در شرایطی که تیم وضعیت خوبی دارد بیایم مصاحبه کنم و جو را به هم بزنم.
این بازیکن تاکید کرد: در این مصاحبه من اصلا از استقلال حرفی نزدم. شاید اتفاقات دیگری پشت این مسئله است که می خواهند من را مقابل کادرفنی قرار دهند. هیچ وقت دنبال جنجال و مصاحبه نیستم. دلیلی ندارد اعتراض کنم. اگر اهل چنین برنام هایی بودم فرصت های دیگری بود مصاحبه کنم اما هیچ گاه چنین کاری نکردم. 

www.football3.ir

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد