وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: من اهل سفارش و زدوبند نیستم

مظلومی: من اهل سفارش و زدوبند نیستم/ بعد از شنیدن حرف‌های کوشکی تصمیم می‌گیریم

من مصاحبه این بازیکن را به طور کامل خواندم و طبیعی است که به شدت عصبانی باشم. من در این مورد از کوشکی سوال کردم و او گفت که منظورش کل فوتبال ایران بوده است و اسمی از استقلال نیاورده است با این حال صحبت کردن در مورد این مسائل به هیچ عنوان در حیطه اختیارات بازیکن نیست

2010/9/22 13:31:00 

 سایت گل ـ بیژن کوشکی مدافع استقلال روز  گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بعضی از بازیکنان این تیم با رابطه و چاپلوسی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند که این موضوع ناراحتی شدید پرویز مظلومی را به همراه داشته است. سرمربی استقلال در گفت‌وگویی اختصاصی با سایت گل در مورد حرف‌های کوشکی می‌گوید:«من مصاحبه این بازیکن را به طور کامل خواندم و طبیعی است که به شدت عصبانی باشم. من در این مورد از کوشکی سوال کردم و او گفت که منظورش کل فوتبال ایران بوده است و اسمی از استقلال نیاورده است با این حال صحبت کردن در مورد این مسائل به هیچ عنوان در حیطه اختیارات بازیکن نیست و به همین دلیل کوشکی باید در باشگاه در مورد حرف‌هایش توضیح بدهد و ما بعد از شنیدن صحبت‌هایش تصمیم‌گیری کنیم.»
مظلومی ادامه می‌دهد:«من در آن دنیا باید به خدا جواب بدهم به همین دلیل حق هیچ کس را نمی‌خورم و اهل سفارش و زدوبند نیستم. من فقط می‌توانم یازده بازیکن را به زمین بفرستم و بازیکنان ذخیره هم جزیی از تیم هستند که می‌توانند خودشان را به ترکیب اصلی برسانند. ما هنوز یادمان نرفته که کوشکی در بازی با سپاهان توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و فراموش نکنید که او در بازی با شهرداری و نفت به میدان رفت و در چند بازی دیگر هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد. بهتر است نگاهی به بازی‌های سال گذشته داشته باشید و ببینید که کوشکی چقدر بازی کرده است.»
مظلومی تأکید می‌کند:« من اجازه نمی‌دهم بازیکنی آرامش استقلال را به هم بزند و کوشکی باید در مورد صحبت‌هایی که انجام داده به طور کامل توضیح بدهد. من به همه بازیکنان به یک چشم نگاه می‌کنم  و نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا حق هیچ فوتبالیستی در استقلال خورده نشود.»
سرمربی استقلال در مورد تعطیلی لیگ برتر می‌گوید:«ما در بازی با سایپا شرایط خوبی داشتیم و فکر می‌کنم این تعطیلی به ضرر استقلال است. در بازی با سپاهان هم پیروز شدیم ولی لیگ تعطیل شد و باز هم از این موضوع ضرر کردیم. با این حال باید از این تعطیلات نهایت استفاده را ببریم.» 

www.goal.com

نظرات 1 + ارسال نظر
زائر69 چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 15:59 http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

خوبی؟

آدم وقتی که میمیره آزاد میشه .آزاد آزاد .
دیگه نه از عشق خبری هست نه از غم . نه از پول و نه از
...........
مطالبتم مثل وبلاگت زیباست.
مخصوصا این پست آخریه/
آپم بدو بیا. منتظرتما


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد