وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

روزگار شیرین فرهاد

 

روزگار شیرین فرهاد

کاپیتان پرافتخار این روزهای استقلال با خداحافظی خود از تیم ملی خبر ساز شده است.

فرهادمجیدی، مهاجم اول این روزهای استقلال و فوتبال ایران در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی پس از آنکه کادرفنی تیم ملی را با درخشش خیره‌کننده خود مجاب کرد تا او را به تیم ملی دعوت کنند، از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرد.

فرهاد با بیان این جمله که می‌خواهد جا را به جوان‌‌ترها بدهد شاید به این فکر کرده است برود تا بماند او در اوج رفت. فرهادد با 43 بازی ملی و 10 گل زده در حالی از فوتبال ملی خداحافظی کرد که اگر قرار به اجرای صحیح‌تر عدالت در تیم ملی بود می‌بایست تا به امروز بیش از 100 بازی ملی داشته باشد.

مهاجم ارزنده فوتبال ایران که سابقه بازی‌ در تیم‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش،‌الوصل، العین و الاهلی امارات را دارد حالا تبدیل به امید اول آبی‌دوستان و کابوس رقبای استقلال شده است.

فرهاد با اینکه سن 34 سالگی خود را می‌گذراند و به لحاظ آماری در چنین سنی مهاجمان از آن سرحالی و شادابی لازم به دور هستند، ولی آشکارا مشخص است سن برای فرهاد تنها یک عدد است. بی‌گفتگو اگر یک تماشاگر بی‌خبر از عقب مجیدی بازی‌های این روزهای او را ببیند هرگز تصور نمی‌کند که این مهاجم پرقدرت و گلزن که هر لحظه بوی گل می‌دهد 34 سال سن داشته باشد.

داشتن یک زندگی سالم و تفکر حرفه‌ای بدون شک مهمترین عواملی هستند که باعث شده پرافتخارترین فوتبالیست سال‌های اخیر تاریخ ایران در جام باشگاه‌های آسیا در سال‌های اخیر بتواند همچنان مانند یک جوان 18 ساله بدود، بجنگد، گل بزند و حامل شادی به میان هواداران و پرچم‌های نیلوفری باشد.

فرهاد این روزها با پیراهن آبی استقلال به هیچ حریفی رحم نمی‌کند و هواداران هم بی‌رحمی کاپیتان محبوب خود را بسیار دوست دارند. امسال استقلال و فرهاد روزهای شیرین‌تری خواهند داشت.

میلادملک محمدی نوری

 www.fcesteghlal.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد