وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: سعی می‌کنم مجیدی را منصرف کنم

شعور فوتبال "برهانی" بالاست
مظلومی:
سعی می‌کنم مجیدی را منصرف کنم
با تغییر سیستم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم  

1389/06/27 08:18:36

 سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت، با تغییر سیستمی که در نیمه دوم بازی با سایپا انجام داد، توانست این تیم را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی در نشست خبری پایان بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سایپای کرج که با برد 3 بر 2 آبی پوشان همراه شد، گفت: این پیروزی را به مجموعه استقلال و هواداران این تیم که از ما حمایت کردند و به بازیکنان انگیزه دادند، تبریک می‌گویم. ما در نیمه نخست این مسابقه می‌توانستیم، به گل دست یابیم و سه موقعیت تک به تک داشتیم اما، این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد و روی غفلت بازیکنان زیر ضد حمله های سایپا قرار گرفتیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و با جابه جایی‌هایی که داشتیم، توانستیم موقعیت‌های گلزنی بیشتری را روی دروازه سایپا ایجاد کنیم و خوشحالم که از این موقعیت‌ها توانستیم، سه گل بزنیم. امیدوارم مردم و هواداران استقلال از این بازی زیبا و دیدنی لذت برده باشند.

مظلومی در ارزیابی‌اش از بازی سایپا گفت: سایپا تیم جوان و با انگیزه‌ا‌ی بود که دردسرهای زیادی را برای ما در این مسابقه ایجاد کرد. این باخت چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند و من به مایلی‌کهن و همکارانش که چنین تیم جوان و دونده ای را آماده کرده‌اند، تبریک می‌گویم.

مظلومی عنوان کرد که دقایقی پیش از این نشست خبری از خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی مطلع شده است. او در این باره گفت: ما از این تصمیم مجیدی غافلگیر شدیم. به هر حال او فکر کرده که جایش را در تیم ملی به جوان‌های خوبی که در فوتبال ما هستند، بدهد. باور کنید، پیش از این نمی‌دانستم که چنین تصمیمی گرفته است و این موضوع ارتباطی به باشگاه استقلال هم ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد منصرف کردن مجیدی را از این تصمیمش ندارد، گفت: مجیدی تصمیمش را گرفته و ما هم سعی می‌کنیم او را منصرف کنیم. دلایل این تصمیم را باید از خودش بپرسید.

خبرنگاران نیز که نسبت به رفتار مجیدی معترض بودند، به مظلومی گفتند، خواستیم بپرسیم اما او نایستاد و جوابی نداد.

سرمربی تیم استقلال درباره فرصت‌های گلزنی زیادی که آرش برهانی از دست می‌دهد، گفت: آرش تلاش زیادی کرد و یک گل هم زد، اینکه مهاجمی می‌تواند چنین پرشمار خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد، بدان معناست که شعور فوتبالش بالاست. او تحت فشارهای روحی و روانی زیادی قرار دارد. پیش از بازی با او صحبت کردم و پیش‌بینی می‌کنم این فشارها به مرور کمتر شود.

او درباره برنامه‌های تیمش در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ تصریح کرد: بازیکنان ما سه روز استراحت خواهند کرد که دارند، چانه‌زنی می‌کنند تا این مدت به چهار روز افزایش یابد! در هر حال از سی‌ام شهریور تمرین های ما آغاز می‌شود و از یکم مهرماه اردوی یک هفته‌ای را در کردان کرج خواهیم داشت. دلیل لغو شدن اردوی خارج از کشور استقلال هم به این دلیل است که پنج بازیکن ملی‌پوش ما همراه تیم نیستند و برخی از بازیکنان جوان هم به دلیل مشکلات خروج از کشور نمی‌توانستند، ما را همراهی کنند. لذا صلاح دیدیم به این اردو نرویم چرا که تیم‌مان ناقص است و هزینه‌ کردن برای این اردو فایده‌ای ندارد.

وی درباره غیبت آندره لوئیز بازیکن خارجی تیمش در این بازی گفت:‌ غیبت او هم برای ما یک شوک دیگری بود. آندره لویز در تمرین دیروز از ناحیه دنده آسیب دید و باید ببینیم شرایط او در آینده چطور خواهد شد.  

www.isna.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
LOVE THERMOMETER شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 18:39 http://hth.shoploger.com/product-26548.aspx

همه آنچه که برای نشان دادن عشق خود به شریکتان نیاز دارید

آشکار کننده میزان عشق بر اساس حرارت بدن شما

بهترین هدیه به دوست ،همسر و خانواده تان زیرا

علاوه بر هدیه مادی میزان عشق خود به آنها را نیز نشان خواهید داد

این یک هدیه معنوی زیباست

ا.ب دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 13:19 http://amirhoseyn1385.blogfa.com

سلام دوست عزیز با اینکه من پرسپولیسی هستم ولی فرهاد مجیدی و بازی او را خیلی دوست دارم اگر وقت کردی سری هم به وبلاگ من بزن

خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد