وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

میداوودی : ایمان مبعلی بهترین کاشته‌زن آسیا است !

میداوودی : ایمان مبعلی بهترین کاشته‌زن آسیا است !
قهرمانی با استقلال در آسیا دور از دسترس نیست

میلاد میداودی با اشاره به اینکه ابتدای فصل و حتی فصل قبل پیشنهادهای زیادی از سوی تیم‌های لیگ برتر داشت، در آستانه بازی با سایپا به این مسائل کهنه اشاره کرده است: «ابتدای فصل پیشنهادهای خوبی از لحاظ مالی داشتم اما از آنجا که چند بازیکن استقلال به استیل آذین و سپاهان رفته بودند در این خصوص مشورت کردم. حتی با ایمان مبعلی در این زمینه صحبت‌هایی انجام شد و در نهایت تصمیم گرفتم به استقلال بیایم. دوست نداشتم پس از سال‌هال حضور در استقلال اهواز به یک تیم شهرستانی بروم و احساس می‌کردم پیشرفتی در فوتبالم اتفاق نمی‌افتاد. وقت آن رسیده بود که در استقلال بازی کنم و انتخاب خوبی هم داشتم.» میلاد حتی پرده از پیشنهاد پرسپولیس که فصل قبل ارائه شده بود، برمی‌دارد: «در نیم فصل لیگ نهم صحبت‌هایی را پرسپولیسی‌ها انجام دادند اما آخر فصل درخواستی مبنی بر حضورم در این تیم ارائه نکردند من هم نمی‌خواستم به این تیم بروم و راهی استقلال شدم.»
مهاجم استقلال با اشاره به نتایج این تیم از ابتدای فصل تاکنون به حرف‌هایش ادامه می‌دهد: «تیم ما در ابتدای فصل بیش از 6 بازیکن اصلی خود را از دست داد و بازیکنانی جایگزین آنها شدند، فکر نمی‌کنم تا امروز بد نتیجه گرفته باشیم. مطمئن هستم با بازگشت مصدومان هفته به هفته که جلوتر برویم روند فنی و نتیجه گیری ما بهتر خواهد شد.
میداودی علت اینکه بعضی وقت‌ها ضربات کاشته‌اش با فاصله زیاد اوت می‌شود را ریشه در تمرین‌هایی می‌داند که در استقلال انجام می‌دهد: «سال گذشته در کل بازی‌ها نزدیک به 70 ضربه آزاد زدم که حتی 10 ضربه هم بیرون از چارچوب نبود. در استقلال فعلی با توجه به فاصله اندک بازی‌ها زمانی برای تمرین ضربات کاشته وجود ندارد ولی فکر می‌کنم یک ماه تعطیلی لیگ این فرصت را به من بدهد تا روی این ضربات بیشتر کار کنم اما صراحتا می‌گویم ایمان مبعلی بهترین کاشته زن آسیا محسوب می‌شود. به خاطر دوستی که با او دارم این را نمی‌گویم. ضربات او ثابت شده است و در امارات این مسأله را نشان داد.»
هنگامی که میلاد و ایمان به استقلال آمدند شایعه شد که یک باند خوزستانی در استقلال به وجود خواهد آمد. میلاد درباره این ماجرا توضیحاتی می‌دهد: «با کلمه باند کاملا مخالفم. قبل از حضور ما پژمان در استقلال بود و حتی با بیش از 6 بازیکن حال حاضر این تیم در پاس همبازی بودم. دوستی قدیمی من با بازیکنان خوزستانی پا بر جا است و همه می‌دانند که همدلی و صمیمیت چه کمکی به یک تیم می‌کند. همانطور که گفتم با کلمه باند مخالفم اما رابطه‌ام با بازیکنان خوزستانی استقلال فوق العاده خوب است.»
نزدیک شدن به دربی باعث شده از همین حالا رسانه‌ها سراغ این بازی بروند. میلاد درباره اینکه با جو دربی آشنا است یا خیر توضیحاتی می‌دهد: «من در تیم ملی هم مقابل چشمان 100 هزار نفر بازی کرده‌ام. خدا را شکر همیشه با استقلال اهواز بهترین بازی‌ها را مقابل پرسپولیس انجام دادم. قبول دارم دربی شرایط خاصی دارد اما سعی می‌کنم بهترین بازی را مثل همیشه مقابل این تیم انجام دهم، می‌دانم که تمام ایرانیان این بازی را تماشا می‌کنند و انگیزه زیادی دارم. سعی می‌کنم در این بازی برای استقلال گل بزنم. البته ته دلم می‌گوید می‌توانم این کار را انجام بدهم.»
میداودی در ادامه حرف‌هایش به خاطره جالبی از دربی‌های گذشته اشاره می‌کند: «چند سال پیش، بعد از گل هاشمی نسب نتوانستم خودم را کنترل کنم خوشحالی کردم و از پدرم کتک خوردم. بعد از گل هم از شدت دردی که بابت کتک خوردن داشتم بیرون رفتم و حتی متوجه نشدم علی کریمی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.»
شنیده می‌شود قرار است میداودی و مجیدی به اردوی بعدی تیم ملی دعوت شوند، میلاد در این باره هم حرف می‌زند: «از این مسأله خبر ندارم اما همان طور که گفتم من سرباز تیم ملی هستم.»
ترس از 3 کارته شدن بازیکنان استقلال را فرا گرفته است. میداودی یکی از بازیکنانی است که دو کارت دارد. او پیرامون این مسأله هم حرف‌هایی می‌زند: «شما مطمئن باشید که میداودی در دربی بازی می‌کند همانطور که حسم می‌گوید در این بازی حساس گل می‌زنم.»
میلاد در پایان حرف‌هایش به قهرمانی آسیا همراه با استقلال اشاره می‌کند: «شرایط آسیا با لیگ فرق می‌کند. قهرمانی آسیا همراه استقلال غیر ممکن و رویا نخواهد بود. فوتبال پیشرفت کرده و دیگر کشورهای آسیایی مقداری از لحاظ امکانات از ما جلوتر هستند. آنها ورزشگاه اختصاصی دارند ولی از لحاظ توانایی فنی به ایرانی‌ها نمی‌رسند. زمانی که در الاهلی بودم در بین 4 تیم آسیایی با آن همه امکاناتی که در اختیار داشتیم چهارم شدیم پس امکانات شرط اول قهرمانی نیست.» 
 


www.esteghlaltehranfc.com

۱۳۸۹/۰۶/۲۵
۱۲:۴۷
 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام وبلاگ خوبی دارید من میخواهم با شما تبادل لینک کنم اگر موافقید به وبلاگم سر بزنید و بگویید با چه نامی شما را لینک کنم

MoHseN HoseiNi پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 19:03 http://RedStars.mihanblog.com

سلام
من هم یک وبلاگ شخصی دارم
که در مورد مسائل شخصی و کارهای جدیدم مطلب می نویسم
البته نیاز به فلش پلیر ورژن 10 دارید که بتوانید وبلاگم رو کامل و بی نقص ببینید
برای شروع فعالیتم در وب نیاز به حمایت وبلاگ های ایرانی دارم، که من رو لینک کنند و رتبه وبلاگم رو بالا ببرند تا با طرح های ایرانی ام هنر سنتی/مدرن ایران رو به ایرانی های خارج از کشور نمایش بدهم
به همین دلیل این نظر رو به وبلاگتون ارسال کردم تا اگر از وبم خوشتون اومد برای حمایت و پشتیبانی وبم رو لینک کنید
می توانید موافقت یا مخالفتتون رو در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید
در صورت موفقت لطفاً وبلاگم رو با نام "ستاره های سرخ" و یا با نام انگلیسی RedStars لینک بفرمایید..
همچنین خوشحال می شوم اگر راجع به کارهام نظرتون رو ارسال کنید،..
هر چند مدت یک کار جدید در وبلاگم قرار می دهم که می توانید با دنبال کردن وبلاگم کارهای جدیدم رو مشاهده کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد