وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خسرو حیدری: هواداران استقلال بگویند من بهترم یا آندره لوییز؟؟!

خسرو حیدری: هواداران استقلال بگویند من بهترم یا آندره لوییز؟؟!
دو تا توپ انداختند پشتم نیمکت‌نشین شدم!

خسرو حیدری مدافع ملی‌پوش سپاهان هنوز نتوانسته بازی‌های فصل قبل خودش را به نمایش بگذارد. البته او معتقد است که تیم‌های حریف یارگیری فشرده‌ای با او دارند و همین موضوع کارش را سخت می‌کند. حیدری که در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران محسوب می‌شود در مورد سپاهان و همچنین تیم ملی دقایقی با سایت گل گفت‌وگو کرد. حرف‌های این بازیکن را می‌خوانیم.

 

*خیلی‌ها معتقدند سپاهان اقتدار فصل گذشته را ندارد. نظر تو چیست؟

ما در آخرین بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و مقابل شهرداری تبریز درصد مالکیت توپ 70 به 30 بود. متأسفانه موقعیت‌های به دست آمده را راحت از دست می‌دهیم و همین باعث شده که برد پرگل نداشته باشیم. در این مسابقه هم در دو صحنه اشتباهات فردی داشتیم و نزدیک بود گل تساوی را دریافت کنیم. به نظر من اختلاف یک گل به هیچ عنوان حاشیه امنیت ندارد.

*خیلی‌ها معتقدند جای عمادرضا در سپاهان خالی است. قبول داری؟

مهاجمان تیم ما بازیکنان خوبی هستند. عمادرضا الان دیگر در سپاهان نیست و ما باید در مورد نفراتی که فعلا در اختیار داریم حرف بزنیم. فورواردهای ما می‌توانند جای او را پرکنند.

*سپاهان را مدعی می‌دانی؟

صددرصد، مطمئن باشید. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و هماهنگ‌تر می‌شویم.

*از عملکرد خودت راضی هستی؟

فکر می‌کنم نسبت به قبل بهتر شده‌ام ولی سیستم سپاهان طوری است که تیم ما به خاطر وجود محرم نویدکیا از پاس‌های عمقی هم استفاده می‌کند.

*یعنی منظورت این است که فرصت سانتر کردن نداری؟

ما هم از کناره‌ها سانتر می‌کنیم و هم پاس عمقی می‌دهیم ولی در سمت راست همیشه یارگیری فشرده‌ای روی من انجام می‌شود که این کار من را سخت می‌کند.

*درباره بازی‌های تیم ملی صحبت کنیم. نظرت درباره بازی ایران مقابل چین و کره جنوبی چیست؟

بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و هر دو تیم را در زمین خودشان بردیم. بازی با چین به خاطر شرایط وحشتناک زمین خیلی سخت بود و در بازی با کره هم دیدید که چگونه این تیم را شکست دادیم و بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم.

*چرا مقابل کره غایب بودی؟

این تصمیم سرمربی بود.

*ناراحت نشدی؟

هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت می‌شود و من هم ناراحت بودم که مقابل کره جنوبی بازی نکردم. به هر حال جام ملت‌ها نزدیک است و حتما قطبی می‌خواهد بازیکنان را در پست‌های مختلف آزمایش کند.

*از عملکرد خودت در بازی مقابل چین راضی بودی؟

تیم ما در این بازی دوندگی زیادی داشت و فراموش نکنید که یک مسافت طولانی را طی کرده بودیم. ما در 20 دقیقه آخر خسته شدیم و دو تا توپ پشت سر من انداختند که جا ماندم و شاید این دلیل نیمکت‌نشینی‌ام بود. من فکر می‌کنم این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. این سفری که ما داشتیم احتیاج به یک هفته ریکاوری داشت. البته من خیلی خوشحال شدم که کره را بردیم و در کارهای دفاعی هم خوب بودیم.

*بازی‌های استقلال را می‌بینی؟

بازی با مس را دیدم.

*فکر می‌کنی آندره لوییز جای تو را پر کرده است؟

من در این مورد نمی‌توانم حرف بزنم. بهتر است هواداران استقلال و کارشناسان فوتبال بگویند که من بهترم یا آندره لوییز.  

۱۳۸۹/۰۶/۲۴
۱۵:۴۱ 

www.esteghlaltehranfc.com

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 18:58 http://www.shiafeed.com

سلام
اولین میکروبلاگ چند رسانه ای شیعیان
www.shiafeed.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد