وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

روانخواه: به زودی برای استقلال به میدان می روم

روانخواه: به زودی برای استقلال به میدان می روم

بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشبختانه روند رهایی از مصدومیتم به خوبی پیش می رود و بدون شک در اولین بازی پس از تعطیلات لیگ می توانم برای آبی پوشان پایتخت به میدان بروم.


 ''امیدرضا روانخواه'' روز سه شنبه اظهار داشت : شرایط بهبودی من وضعیت خوبی دارد و در حال حاضر در هر جلسه تمرینی یک ساعت را با سایر نفرات تمرین می کنم .
وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به نوع تمرینات که بسیار جدی و حرفه ای است هیچ مشکلی از نظر بدنی نداشته و خود را آماده حضور در ترکیب تیم استقلال می کنم.
وی گفت: با نظر کادر فنی و برای آنکه از مصدومیت دوباره ام جلوگیری شود در تمرینات تحت فشار که امکان برخورد شدید بین بازیکنان وجود دارد شرکت نمی کنم تا دوران نقاهت خود را به خوبی سپری کنم.
هافبک تیم استقلال اظهار داشت: حدود شش ماه از عمل جراحی ام می گذرد و با تعطیل شدن لیگ، از زمان بهترین بهره را برده و خودم را به سایر نفرات تیم رسانده ام .
روانخواه در خصوص بازی این هفته استقلال مقابل سایپا گفت: بدون شک کسب سه امتیاز این بازی برای ما ارزش زیادی دارد چرا که تیم با روحیه ای بالا به تعطیلات می رود.
وی تاکید کرد: در طول تعطیلات لیگ بازیکنان مصدوم نیز شرایط بازی را پیدا می کنند و این باعث می شود تا دست کادر فنی برای چیدن ترکیب تیم بازتر شود تا استقلالی قوی تر و شاداب تر را پس از تعطیلات لیگ شاهد باشیم.
 

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد