وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مشورت حجازی با پورحیدری و غیبت مشکوک دوسانتوس

 23/06/1389 ساعت : 18:45
مشورت حجازی با پورحیدری و غیبت مشکوک دوسانتوس

تیم فوتبال استقلال عصر امروز تمریناتش را در ورزشگاه نو بنیاد پیگیری کرد.


  تیم فوتبال استقلال تهران در فاصله 3 روز به دیدار مقابل سایپا از ساعت 17 در ورزشگاه نوبنیاد تمریناتش را زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار کرد.

آبی پوشان در ابتدا به صلاحدید پرویز مظلومی بدن‌های خود را گرم کرده و پس از گذشت 20 دقیقه به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. پرویز مظلومی در اواسط تمرین مهاجمان استقلال را به نیمه از زمین برد و تمرینات چارچوب شناسی و ضربات نهایی را برای آنها در نظر گرفته بهتاش فریبا نیز با هافبک‌های استقلال کار کرد و محمود فکری مدافعان را تمرین داد.

حدود 50 نفر از هواداران تیم استقلال در حالی تمرین این تیم را تماشا کردند که ناصر حجازی مثل روز گذشته مجددا در ورزشگاه نو بنیاد حاضر شد و بدین ترتیب شایعاتی که مبنی بر بستری شدن وی در بیمارستان مطرح شده بود تکذیب شد.

ناصر حجازی در حالی وارد ورزشگاه نو بنیاد شد که 10 دقیقه از شروع تمرین آبی‌ها گذشته بود. وی با منصور پورحیدری مشورت کرد و در خصوص بازی آینده این تیم مقابل سایپا و وضعیت آمادگی بازیکنان استقلال با وی به صحبت پرداخت.

محسن یوسفی و دوسانتوس از غایبان تمرین امروز استقلال بودند اما نکته اینجاست که تماشاگران استقلال اعتقاد داشتند دوسانتوس برای چندین روز پیاپی در تمرین حاضر نشده و علت این غیبت‌ها مصدومیت نیست. گفته می‌شود این بازیکن برزیلی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران نمی‌تواند در تمرینات استقلال حاضر شود.

در اواخر تمرین، بازیکنان استقلال زیر نظر پرویز مظلومی به فوتبال تاکتیکی پرداخته و در این حین سرمربی تیم استقلال هر زمانی که بازیکنان دچار اشتباه می‌شدند سوت می‌زد و جریان بازی را متوقف می‌کرد.

تیم فوتبال استقلال که روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا البرز می‌رود فردا تمریناتش را در ورزشگاه نوبنیاد تهران دنبال خواهد کرد.

 

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد