وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مبعلی: دیوانه نیستم که بگویم به پرسپولیس می‌روم

مبعلی: دیوانه نیستم که بگویم به پرسپولیس می‌روم/ اختلافی با مظلومی ندارم

مگر دیوانه‌ام که بگویم به پرسپولیس می‌روم من الان بازیکن استقلال هستم و می‌دانم که چگونه صحبت کنم. باور کنید که حتی در این مورد یک کلمه هم حرف نزدم و نمی‌دانم چطور شد که چنین مصاحبه‌ای از قول من زدند 

 

سایت گل ـ ایمان مبعلی هافبک جنوبی استقلال قبل سفر تیم ملی به کره جنوبی مصاحبه‌ای انجام داد و اعلام کرد که باشگاه استقلال از او حمایت نمی‌کند. مبعلی حتی در مصاحبه با یکی از سایت‌های خبری با صراحت گفت که فصل بعد از پرسپولیس بخواهد به این تیم می‌رود و همین موضوع حاشیه‌هایی را برای هافبک استقلال به وجود آورد.
 مسئولان و کادرفنی استقلال از حرف‌های ایمان به شدت عصبانی شدند و همین موضوع باعث شده تا مبعلی در مصاحبه جدید خود ماجرا را جمع‌وجور کند. مبعلی در گفت‌وگو با سایت گل در مورد اتفاقات چند روز اخیر می‌گوید: «من هیچ مشکلی با باشگاه استقلال ندارم و فکر می‌کنم سوتفاهمی به وجود آمد که خوشبختانه حل شد و من همراه تیم به کرمان رفتم. متأسفانه از حرف‌های من برداشت‌های دیگری صورت گرفت و این موضوع کمی برایم مشکل‌ساز شد.»   

مبعلی در پاسخ به این سوال که آیا تو نگفتی به پرسپولیس می‌روی تأکید می‌کند:«مگر دیوانه‌ام که بگویم به پرسپولیس می‌روم من الان بازیکن استقلال هستم و می‌دانم که چگونه صحبت کنم. باور کنید که حتی در این مورد یک کلمه هم حرف نزدم و نمی‌دانم چطور شد که چنین مصاحبه‌ای از قول من زدند. من الان بازیکن استقلال هستم و این تیم را دوست دارم.»
مبعلی در مورد سفر خود به کرمان می‌گوید:«من دو، سه روز قبل از این بازی با آقایان فتح‌الله‌زاده و مظلومی حرف زدم و همه چیز را به طور کامل توضیح دادم و مشکل خاصی هم وجود نداشت.»
 مبعلی که در کرمان یک پاس گل داد در این مورد می‌گوید:«خوشحالم که برای استقلال این کار کوچک را انجام دادم ولی من هم از خودم راضی نیستم و مطممئن باشید که به مرور زمان بهتر خواهم شد. من بعد از سال‌ها بازی کردن در امارات به فوتبال ایرن برگشتم و احتیاج به زمان دارم.»
هافبک استقلال در مورد شایعه‌ اختلافش با مظلومی می‌گوید:«من هیچ مشکلی با سرمربی ندارم و در این مورد حرف‌هایم را زدم. از الانم فقط تمرکزم به مسائل فنی است و دوست ندارم وارد حاشیه شوم.» 

2010/9/13 12:13:00 

www.goal.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد