وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

نحوه واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اعلام شد

 89/06/22 - 12:36
در گفت‌وگو با فارس
نحوه واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون سازمان خصوصی سازی با اعلام زیان‌ده بودن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، نحوه واگذاری این دو باشگاه را تشریح کرد.

مهدی عقدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، در رابطه با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس (که به گفته علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی تمام اقدامات لازم در این زمینه به پایان رسیده و از این به بعد سازمان خصوصی‌سازی باید اقدامات قانونی را انجام دهد) اظهار داشت: در حالی باشگاه استقلال صورت های مالی خود را از مدت ها پیش ارایه کرده که باشگاه پرسپولیس چنین مدارکی را به سازمان خصوصی سازی نداده است.
وی با بیان اینکه طبق قانون بودجه، این دو باشگاه باید در سال جاری واگذار شوند در برابر این سئوال که نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس به چه صورتی خواهد بود توضیح داد: این باشگاه ها در شرایطی از طریق بازار سوم فرابورس و بدون پذیرش واگذار خواهند شد که فعلا تصمیم گرفته شده درصدهایی از سهام این باشگاه ها در قالب دو بلوک به هواداران و سایرین به صورت مزایده ای واگذار شود.
عقدایی با اشاره به لزوم تایید صلاحیت سایر خریداران ادامه داد: به دلیل زیان بودن هر دو باشگاه، در حال بررسی این موضوع هستیم که علاوه بر حق پخش مستقیم بازی ها از صدا و سیما، سازمان ترتیب بدنی برخی اماکن ورزشی را بجای فروش به این باشگاه ها واگذار کند تا از این طریق زیان آنها به سود تبدیل شود.
وی افزود: در این رابطه قرار است سازمان ترتیب بدنی فهرست اماکن ورزشی را به سازمان خصوصی سازی ارسال کند تا بعد از مشخص کردن اماکن قابل واگذاری ، مقدمات آماده سازی این باشگاه ها فراهم شود.
به گفته عقدایی خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به مصوبه هیات واگذاری نیاز دارد که بعد از آماده سازی در این هیات مطرح خواهد شد. 

www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد