وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فریبا: بازیکنان استقلال در اجرای کار تاکتیکی کم‌کاری کردند

فریبا: بازیکنان استقلال در اجرای کار تاکتیکی کم‌کاری کردند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با مس از نظر فنی برای تیم ما خوب نبود و بازیکنان در اجرای کار تاکتیکی کم‌کاری کردند.


 بهتاش فریبا در مورد بازی این تیم مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی خوبی نبود. به دلیل ارتفاعی که در کرمان هست 15 دقیقه اول بازی در این شهر خیلی مهم است. در این چند دقیقه مس حریفان خود را تحت فشار می گذارد. تا تیمی بخواهد خود را با این شرایط تطبیق دهد، سخت است. به استقلال هم در این دقایق فشار آمد اما توانستیم کم کم بازی را به دست گیریم.

 وی تصریح کرد: در دقایق پایانی بازی هم مس ما را تحت فشار گذاشت. از نظر فنی برای استقلال این بازی خوب نبود. در اجرای کار تاکتیکی که در طول هفته تمرین کرده بودیم، بازیکنان کم کاری کردند اما در دوندگی و تلاش‌شان خوب بودند. بازیکنان به لحاظ انجام کارهای تاکتیکی خیلی زود اشباع شدند. به دلیل اینکه نتوانستیم کارهای تاکتیکی خود را انجام دهیم در نتیجه موقعیت های زیادی هم نصیبمان نشد.

 مربی آبی پوشان در مورد خستگی بازیکنان ملی پوش به خصوص عمران زاده گفت: حنیف بازیکنی است که به لحاظ بدنی باید برای تمرین شلاق بخورد. وقتی بازیکنی در تیم ملی فرصت کمتری برای بازی دارد و فاصله دو بازی هم زیاد نیست کمتر هم تمرین می کند و همین باعث می شود از شرایط مسابقه دور شود. طبیعی بود که عمران زاده بدنی کم بیاورد و به همین دلیل هم تعویض شد.

 فریبا خاطرنشان کرد: با تغییراتی که در بازی انجام شد توانستیم بهتر شویم. ایمان مبعلی هم حضور موثری در زمین داشت. ارسال های خوبی از او در این بازی شاهد بودیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال در بازی با مس حتی یک بارهم صاحب ضربه کرنر نشد، عنوان کرد: ما در این بازی بیشترین هدف خود را روی عمق حریف گذاشته بودیم و تمرین طول هفته هم بر همین مبنا بود و به همین خاطر صاحب ضربه کرنر نشدیم.

 

www.football3.ir 

21/06/1389 ساعت : 11:41

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 18:59 http://www.abarshop.ir

سلام خوبید؟ وبلاگ عالی دارید اگه موافق بودید با هم تبادل لینک کنیم اگه موافقی منو لینک کن سپس تو قسمت نظرات منو با خبر کن موفق و پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد